משפט

הונאת ענק בבנקים בישראל: כך נגנבו 12 מיליון שקל מהחשבונות

מחוז חוף יחידת ההונאה חשפו פרשיית הונאה ומרמה בהיקף של כ-12 מיליון שקל מקורבנות תמימים. הבוקר פשטו על בתיהם של 9 חשודים, עצרו אותם ותפסו כספת עם מזומן בסך 200,000 שקל, עשרות כרטיסי סים ומסמכים. השיטה? השתלטות על חשבונות בנקים והעברות כספים באמצעות זיופי כרטיסי סים למכשירים ניידים
מערכת ice |  1
בנקים-אילוסטרציה (צילום Magma Images, shutterstock)
שוטרי מחוז חוף ביחידת ההונאה ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה לאחר קבלת דיווחים אודות העברות כספים ומשיכות אקראיות שבוצעו ממספר חשבונות בנקים של אזרחים תמימים בהיקף של 12 מיליון שקל
שוטרי ההונאה של מחוז חוף החלו בפעולות חקירה, הוצאת צווים וביצוע מעקבים לרבות יצירת שת"פים עם המוסדות, חברות הסלולר והבנקים. מהחקירה עולה כי השיטה בה פעלו החשודים הייתה לפנות לחברות הסלולר ולבנקים , להזדהות בפרטי הקורבנות אותם קיבלו מאקטיבציה של כרטיסי סים שאותם הכניסו למכשירים הניידים שלהם וכך הועתקו הפרטים מתוך הסים לטלפון וכך הלאה שימשו אותם לזיהוי מול הבנק לביצוע פעולות.

כאמור הבוקר עם מעבר החקירה מסמויה לגלויה,  פשטו שוטרי ההונאה יחד עם בלשים ממחוז חוף לוחמי יס"מ ומג"ב חוף, יל"פ מנשה והדסק המחוזי על בתיהם של 9 חשודים מכפר קרע ומוסמוס בשנות ה-30 וה-50 לחייהם ועצרו אותם לחקירה במחוז חוף ובסיומה נכלאו.
היום בהתאם לצרכי החקירה, שבמסגרת בוצעה הפשיטה וממצאיה כאשר תפסו כספת עם מזומן בסך 200,000 שקל, עשרות כרטיסי סים ומסמכים תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יעשו להם כלום , מכסימום מעצר בית. (ל"ת)
    יהודה 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור