משפט

הונאה אכזרית בישראל: כך נעקצו עשרות לקוחות בכחצי מיליון שקל

מעצרו של ליאור ביטון, שחשוד בכך שהקים אתר פיקטיבי באינטרנט, במסגרתו הונה ועקץ ישראלים בין היתר עם חופשות במחיר מוזל, הוארך עד תום ההליכים. שותפו לפשע, יקיר עזרא, נמלט מישראל לדובאי. כך פעלה השיטה האכזרית שהפילה בפח כ-90 לקוחות
מערכת ice |  1
מעצר (צילום shutterstock)
בית המשפט האריך את מעצרו של ליאור ביטון, שחשוד בכך שהקים אתר פיקטיבי באינטרנט, במסגרתו הונה ועקץ ישראלים בין היתר עם חופשות במחיר מוזל, ונעלם להם עם הכסף, כאשר על פי הערכות הוא הצליח לעקוץ לכל הפחות 90 לקוחות בסכום מצטבר של כחצי מיליון שקל, יחד עם שותפו, יקיר עזרא, שנמלט מישראל לדובאי.
על פי הדיווח אתמול (ראשון) ב"מאקו", בית המשפט השלום בראשון לציון קבע כי ביטון יישאר במעצר עד לתום ההליכים נגדו, זאת לאחר שלאחרונה התרחשה התפתחות דרמטית בחקירה, במסגרתה החוקרים גילו בטלפון של ביטון מסרונים ששלח לעזרא בטלגרם, בהם הפציר בו למחוק את כל ההודעות ביניהם כדי למנוע מחוקרי להב 433 להשיג ראיות מפלילות נגדם.
על פי החשד, השניים הקימו פלטפורמה פייקטיבית באינטרנט, במסגרתה מכרו חבילות נופש במחירים מוזלים. בדרך זו, הצליחו לעקוץ יותר מ-350 אלף שקל. אבל זה לא הכל. השניים גם חשודים בכך שהונו לקוחות בעוד כ-150 אלף שקל דרך מכירת מותגי יוקרה, טלפונים סלולריים ומכשירי אלקטרוניקה, שלא הגיעו לידיי הלקוח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה רק ביגלל שהו ספרדי מרוקאי מישילנו עז רודפים אוטו
    הו זקאי הווו זקאי 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אמאייט
    סגור