כסף וצרכנות

רשת הסופרים מתרחבת: זו העיר שתזכה בסניף חדש לראשונה

רשת 'סיטי מרקט', רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, השיקה סניף חדש בבאר יעקב בשווי השקעה של 3 מיליון שקל
מערכת ice | 
סיטי מרקט באר יעקב (צילום יחצ)
סיטי מרקט, רשת הסופרמרקטים הפרטית אשר בבעלותה 78 סניפים, ממשיכה להתרחב ופתחה חנות חדשה בשטח של כ-700 מ"ר בשכונת האקליפטוס, בבאר יעקב. הסניף החדש, הממוקם ברחוב יצחק שמיר הוא בין בתי העסק הראשונים שנפתחו בשכונה הנמצאת בתהליכי איכלוס. הרשת השקיעה בהקמת הסניף החדש כ-3 מיליון שקל.
הסניף החדש יעניק חוויית שירות ואיכות ללקוחותיה ויציע מגוון רחב של מוצרים מכלל יצרניות המזון בישראל הכולל מחלקת ירקות ופירות ומבצעים חודשיים ושנתיים, הסניף החדש הינו שומר שבת ועובד במתכונת של 24/6 שעות ביממה.
מייסד ומנכ"ל הרשת, יוסי שוורץ: "שכונת האקליפטוס הולכת ומתפתחת וממש בימים אלה חנכנו את הסופר הראשון בשכונה. בכוונתנו לפתוח סניפים בשכונות המגורים החדשות ברחבי הארץ. כתפיסה, אני מאמין שאנחנו שונים מרשתות אחרות בדגש על מתן שרות ללקוחות סביב השעון. הסניפים שלנו פתוחים שעות ארוכות לעיתים ללא הפסקה, בכדי להעניק שירות מצוין לכל לקוח גם בשעות הלילה. מתוך חשיבה על הצרכנים, חשוב לנו לתת צ'אנס אמיתי ליצרנים וליבואנים הקטנים והזולים יותר. בסניפי הרשת תוכלו למצוא את כל המוצרים שאתם מכירים ובנוסף, מגוון של מוצרים שלא תראו בחנויות סופרמרקט אחרות ברחבי ישראל".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה