קריירה ולימודים

תיעוד חריג: מורה בבית ספר במרכז התפרץ בצעקות על תלמידה

משרד החינוך הודיע שיזמן לשימוע את המורה שתועד צורח על תלמידה באמצע שיעור, לאחר שזו לכאורה הפריעה למהלך השיעור באופן חוזר ונשנה. צפו בתיעוד החריג מהכיתה
מערכת ice |  1
כיתה (צילום רשת עמל)
תיעוד חריג מגיע עם תחילת השבוע מכיתה בבית ספר אלדד בנתניה. התיעוד החדש שצולם על ידי תלמידי הכיתה מראה כיצד מורה מתפרץ על אחת התלמידות ודורש ממנה לצאת מהכיתה. זמן קצר לאחר מכן הוא יוצא מן השיעור בעצמו בזעם רב ומשאיר מאחוריו תלמידים המומים.
על פי הדיווחים, התלמידה הצעירה ביקשה מהמורה לצאת מהכיתה הרבה פעמים לשירותים. הבקשות הנשנות הן והתנועה בכיתה היא זו שהפריעה לו וגרמה לו להתפרץ בזעם. בסרטון ניתן לשמוע את המורה אומר שהתלמידה "חצופה" וכיצד הוא דורש ממנה לצאת מהכיתה. לאחר שזו יוצאת בסערה מהכיתה המורה הולך אחריה וטורק את הדלת מאחוריו.
כעת נטען מצד התלמידה שהמורה אף נתן לה מכה קלה בגב. רגע זה לא נראה בסרטון ועל כן לא ידוע אם זה באמת קרה. לאחר שהסרטון הפך לוויראלי משרד החינוך הודיע כי יזמן את המורה לשימוע.
לצד הביקורת על התנהגותו המורה זוכה גם לתמיכה ברשתות. רבים אומרים כי התפרצותו אינה מוצדקת, אך כי ברור שתלמידי הכיתה אינם מרוסנים וכי התלמידה התעמרה בו עד שהמצב החמיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תומכת במורה במאה אחוז
    תלמידה 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ילדים יכולים מאוד בקלות לחשוב שהם מנהלים את העולם ולהתנהג בצורה לא מכבדת, לא ראויה וללא גבולות. אם כי עדיף לשים גבול בצורה קרת רוח יותר, אין ספק שהילדה הזו צריכה קצת מקל ביחד עם כל הגזר שהיא מקבלת.
    סגור