קריירה ולימודים

CNN נקטה בצעד חריף: 3 עובדים שילמו מחיר כבד

צעד תקדימי בתקשורת העולמית. רשת CNN פיטרה 3 עובדים רק משום שהם הגיעו לעבודה ללא חיסון, מה שהפר את מדיניות החברה. "תנו לי להיות ברור - יש לנו מדיניות אפס סובלנות בנושא", הודיע לאחר מכן יו"ר הרשת ג'ף צוקר בתזכיר צוות
כפיר אדר | 
טורקיש אירליינס בחסות לתכנית תיירות חדשה בהגשת ריצ'רד קווסט ברשת CNN (צילום יח"צ)
צעד חסר תקדים של CNN. רשת התקשורת פיטרה שלושה עובדים שהפרו את מדיניות החברה בכך שהם הגיעו לעבודה לא מחוסנים נגד וירוס הקורונה. יו"ר CNN, ג'ף צוקר, אמר לאנשי הצוות בתזכיר שנשלח ביום חמישי כי חיסונים הם חובה אם הם מדווחים למשרד או יוצאים לשטח שם הם באים במגע עם עובדים אחרים.
"תן לי להיות ברור - יש לנו מדיניות אפס סובלנות בנושא", כתב צוקר, יו"ר החדשות והספורט של וורנרמדיה. התזכיר התפרסם לאחר שהתוכן שלו צויץ לראשונה על ידי כתב התקשורת של CNN אוליבר דארסי. רשת CNN לא מסרה פרטים על הפיטורים או על מקום הימצאותם של העובדים.
רוב משרדי CNN כבר פתוחים לעבודה, וצוקר אמר כי יותר משליש מאנשי צוות החדשות חזרו למערכת. הוכחת החיסון הותירה למערכת את האפשרות לשוב לעבודה סדירה, כאשר לדבריו, הדבר עשוי להשתנות בשבועות הקרובים אם התחלואה תמשיך לעלות. יו"ר CNN אמר כי מסכות יידרשו במשרדים באטלנטה, וושינגטון ולוס אנג'לס כאשר אנשים לא אוכלים, שותים בחלל פרטי סגור. 
בתזכיר CNN נמסר גם שבספטמבר אמנם הייתה מתוכננת החזרת העובדים בחברה למשרד, אך הדבר יתעכב עד לפחות בתחילת עד אמצע אוקטובר. חברות מדיה אחרות קיבלו החלטות דומות בגלל העלייה במקרי הקורונה, AP מסרה לעובדים ביום חמישי כי צפי החזרה בספטמבר גם כן נדחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה