תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 חוטף מבן כספית: "שופר עלוב"

מגיש ערוץ 14, יעקב ברדוגו, שנידחק לפינה על ידי מגי טביבי, סירב להאשים את נתניהו בהתחזקות החיזבאללה, ושם את האצבע על גלנט בלבד. בן כספית ממש לא נותר חייב ולעג לו: " השופר העילג מלעיג את עצמו ולועג לאינטילגנציה של צופיו. אפילו מגי טביבי חשה שלא בנוח". צפו בתיעוד
מערכת ice |  6
הפטריוטים, בן כספית (צילום מסך ערוץ 14, פלאש 90/ מרים אלסטר)
מגיש ערוץ 14, יעקב ברדוגו, דיבר במהלך תוכנית בערוץ, שם האשים את צה"ל בנוגע להתחזקות של חיזבאללה בלבנון. אלא שמגי טביבי הקשתה על ברדוגו כשאמרה לו שאי אפשר להסיר את האחריות מהדרג המדיני.
ברדוגו התעלם מהדברים, והאשים את גלנט. במקום זאת, ברדוגו החליט לפרגן לנתניהו "הוא הדרג המדיני, הוא קיבל את ההחלטה על נסראללה ועל הביפרים". טביבי השיבה: "אבל מצד שני, הוא קיבל את ההחלטה לא לתקוף את מערך המינור של חיזבאללה, אז זה לשני הצדדים".
מי שהתייחס לכך הוא העיתונאי בן כספית, שיצא נגד ברדוגו עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא כתב: "את הטקסט הזה צריך להלחין. השופר העילג מלעיג את עצמו ולועג לאינטילגנציה של צופיו. אפילו מגי טביבי חשה שלא בנוח. ״אי אפשר להאשים רק את הדרג הצבאי״, היא מעירה לו. אז זהו, ששר הבטחון גלנט הוא גם דרג מדיני!, הוא מריע בהתלהבות. וכשהיא מציינת שלא רק גלנט הוא דרג מדיני, מגיע הפאנץ׳: ״אני הולך קודם למי שקרא להסדרה!״. סטגדם".
כספית המשיך: "ועכשיו למציאות: למה שלא תלך קודם לזה שב-11 באוקטובר 2023 עשה הכל כדי לא לאשר את התכנית ששר הבטחון והרמטכ״ל הביאו לקבינט, לחיסול נסראללה וכל צמרת חיזבאללה באותו רגע, במכה אחת? מה איתו? כן, עם האיש הזה, שפשוט בלם את התכנית הזו בגופו כי רעד? ולמה שלא תיגש, מכובדנו ברדוגו, למי ששלט כאן 14 שנות ״הכלה״ על הגדר הצפונית? ככל הידוע לי, גלנט לא היה בשום עמדת השפעה בשנים הללו, מ-2009 ועד 2023. הוא היה אלוף דרום, לא אלוף צפון".
"ומי שנתן הוראה לצה״ל להוריד פרופיל, מי שלא העז לפגוע בחיזבאללה, מי שתחתיו הצבא ירה ״ליד הרגליים״ של מחבלים שתקפו את מוצב גלדיולה, מי שעצם עיניים כשחיזבאללה בנה את המפלצת על קו הגבול, לא היה גלנט. אולי ננסה להגיד את השם שלו ביחד, ברדוגו? זה לא קשה. כמו אצלך, שם המשפחה מתחיל באות בי״ת. אחר כך יו״ד. ושוב בי״ת ויו״ד". לסיום עקץ: "אתה רואה? רק המעז מנצח".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ימות המשיח הגיעו
    ירדנה כהן 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כזבית עוקב אחרי ערוץ 14?
    סגור
  • 3.
    בן כזבית עוקב אחרי ערוץ 14? (ל"ת)
    ירדנה כהן 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בושה חרפה
    ישראלי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בולדוגו שופר חלוד של ביביהו מבייש את עצמו וחושב שכולנו מרוקאים טיפשים. איך בגדת בדוד לוי ז"ל וגוייסת ברוב טמטום לביביזם. אוטוטו אתה בפח האשפה עם ביביהו וכל מפלגת המלכוד
    סגור
  • 1.
    בן כזבית עלוב. תראה לי אזהרת שב״כ או שתוק.
    מסביר פנים 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 4
    איפה אתה היית? לא במזהירים אלא במשבחים את מדיניות הפיוס ועכשיו תיילל?
    סגור
  • אופייני
    חנה ב. 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופייני לביביסטים לא לענות לטענות הנכונות של בן כספית ולבלבל את המוח.
    סגור
  • מי זה בן כספית? (ל"ת)
    עידן 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור