תקשורת ומדיה

יעקב ברדוגו נגד איתמר בן גביר: "אני בטירוף מזה, כתם שחור"

מגיש ערוץ 14, יעקב ברדוגו, יצא במתקפה נגד איתמר בן גביר, אחרי הדיווח על קידומו  לדרגת ניצב של יואב תלם: "אתם מבינים מה קרה פה? הוא איש הרוגלות, האיש שהביא את הפגסוס וישב על כל מדינת ישראל. תגיד, השתגעתם שם במשטרה? מה קרה?  יש איזה משהו שיודעים עלייך?". צפו
מערכת ice | 
יעקב ברדוגו זרד וריקלין (צילום צילום מסך ערוץ 14)
מגיש ערוץ 14, יעקב ברדוגו, יצא אתמול (חמישי) במתקפה חריגה במיוחד נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, זאת בעקבות הדיווחים על כך שהוא קידם לדרגת ניצב את יואב תלם.
יעקב ברדוגו אמר: "אני רוצה להגיד לכם, אני שומע עכשיו תוך כדי ששר לביטחון לאומי קידם, לא פחות ולא יותר, את יואב תלם. אתם מבינים מה קרה פה? הוא איש הרוגלות, האיש שהביא את הפגסוס וישב על כל מדינת ישראל. מעלה אותו לדרגת ניצב. אני שואל את איתמר בן גביר, מה נהיה, מה קרה? האיש שהפעיל את הפגסוסים נגד אזרחי מדינת ישראל".
עוד הוסיף ברדוגו בזעם: "תגיד, השתגעתם שם במשטרה? מה קרה? יש איזה פגסוס עלייך? יש איזה משהו שיודעים עלייך? איתמר בן גביר, אתה ממנה לניצב את תלם? אני בטירוף מהעניין הזה. זה הגיע עכשיו. הלוואי ויגידו לי שמה שקיבלתי בפוש הוא לא נכון. הלוואי, אני אתנצל בפנייך איתמר בן גביר. אבל אם לא - זה כתם שחור לדיראון על המינוי הזה שלך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה