תיירות

ענקית התעופה בבשורה חריגה: מבטלת את הטיסות לישראל עד מרץ 2025

ענקית התעופה האמריקאית דלתא איירליינס, יצאה בבשורה קשה לטסים מישראל והודיעה כי לא תחזור לטוס לנתב"ג או ממנו לכל הפחות על מרץ 2025, ואף רמזה כי היא עשויה להאריך את ההחלטה: "על הלקוחות להיות מוכנים לשינויים אפשריים בלוח הטיסות, כולל ביטולים נוספים"
מערכת ice | 
דלתא איירליינס (צילום ויקיפדיה)
על רקע המתיחות הביטחונית ולמרות שהאיחוד האירופי הסיר את מגבלות הטיסות שלו מעל שמי ישראל, עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות מודיעות על הפסקת הטיסות שלהן לנתב"ג וממנו.
היום (רביעי) מי שהנחיתה מכה לא פשוטה על הטסים מישראל היא ענקית התעופה האמריקאית דלתא איירליינס, שהוציאה הודעה דרמטית במיוחד, בה הודיעה כי היא מבטלת את כל הטיסות שלה לישראל וממנה לכל הפחות עד חודש מרץ 2025.
בהודעה הרשמית של ענקית התעופה האמריקאית נכתב כי "דלתא ממשיכה לעקוב אחר המצב הביטחוני המשתנה ולהעריך את פעילותה על פי הנחיות ביטחון ודיווחי מודיעין, ותעדכן בהתאם לצורך".
עוד נכתב בהודעה שהוציאה דלתא איירליינס כי לא מן הנמנע שתאריך את ביטול הטיסות שלה לישראל פעם נוספת, זאת למרות שהודיעה על ביטול טיסות למשך חמישה חודשים קדימה, דבר חריג במיוחד שמעלה תהיות רבות: "כרגיל, הבטיחות של הלקוחות והצוות נשארת בעדיפות עליונה. על הלקוחות להיות מוכנים לשינויים אפשריים בלוח הטיסות של דלתא לתל אביב, כולל ביטולים נוספים באופן מתגלגל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה