עסקי ספורט

המדליסטית האולימפית מישראל חושפת בכאב: "לעגו לי, שקלתי לפרוש"

מדליסטית הכסף מאולימפיאדת פריז, הג'ודאית המצליחה רז הרשקו, חשפה את ההתעללויות שעברה בילדותה: "קראו לי שמנה, נמוכה, משקפופרית, שביל באמצע, אבו גבר, טומבוי. היו לי קשיים. גם חשבתי שאולי אעזוב את הג'ודו ואז יפסיקו ללעוג"
מערכת ice | 
רז הרשקו וגאיה בר אור (צילום מתוך חשבון הטיק טוק של רז הרשקו)
מדליסטית הכסף מאולימפיאדת פריז, הג'ודאית המצליחה רז הרשקו בת ה-26, היא ללא ספק מקור לגאווה עבור מדינת ישראל ומקור להשראה עבור לא מעט ילדים שחולמים בגדול.
אלא שבראיון שערכה היום (רביעי) ל-N12, הרשקו סיפרה כי היא כמעט והחליטה לפרוש מג'ודו בגיל צעיר יותר, אחרי שסיפרה כי כשהייתה צעירה היא ספגה עלבונות רבים ומילות גנאי קשות מאוד.
מדליסטית הכסף מאולימפיאדת פריז 2024 סיפרה על חלק ממילות הגנאי שקיבלה מאותם ילדים: "לעגו לי. קראו לי שמנה, נמוכה, משקפופרית, שביל באמצע, אבו גבר, טומבוי. גם פנו אליי לפעמים בלשון זכר, בכל זאת ג'ודו נתפס כספורט גברי". למרות זאת, הרשקו מודה: "היום אני אומרת להם תודה על זה".
בהמשך, חשפה רז הרשקו כי היא שקלה לעזוב את הג'ודו ולפרוש בגלל אותם ילדים: "היו לי קשיים. גם חשבתי שאולי אעזוב את הג'ודו ואז יפסיקו ללעוג, אולי כבר עדיף באמת. היו תקופות קשות. אבל היום אני אומרת לאותם אנשים תודה. עזרתם לי להיות מי שאני היום".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה