קריירה ולימודים

מושיק רוט על האובדן הגדול בחייו: "עברתי משבעה לשבעה"

מושיק רוט, השף הישראלי הראשון שזכה בכוכב מישלן, פתח לאחרונה מסעדה חדשה בארץ. כעת, הוא חושף בכאב את הטרגדיות הגדולות ב-7 באוקטובר, אחרי ששלושה עובדים שלו נרצחו במסיבת הנובה: "עברתי משבעה לשבעה"
מערכת ice | 
מושיק רוט (צילום וקסמן)
מושיק רוט, השף הישראלי הראשון שזכה בכוכב מישלן, מסמן פרק חדש בקריירה עם פתיחת מסעדת היוקרה "&מושיק" בשרונה מרקט. רוט, שצבר שני כוכבי מישלן במשך 11 שנים רצופות בהולנד, חוזר עם מסעדה המשלבת את הניסיון הבינלאומי שלו עם חומרי גלם מקומיים.
רגע אחרי פתיחת המסעדה החדשה, רוט התראיין היום (רביעי) ב-YNET, שם הוא דיבר על פתיחת המסעדה, וכמובן מה שעבר עליו מאז ה-7 באוקטובר, כאשר השף המפורסם חשף כי נאלץ להתמודד עם טרגדיה אחרי טרגדיה, אחרי שנודע כי מספר עובדים שלו נרצחו בטבח במסיבת "הנובה" שנערכה בקיבוץ רעים.
"ברגע ששמעתי על המסיבה בנובה, היה לי ברור שיש שם עובדים שלנו מהקאי", חשף מושיק רוט. בהמשך, סיפר השף על כך ששלושה עובדים שלו נרצחו בטבח בנובה - הטבח משה שובה ז"ל, המצרית נועה פרג' ז"ל ומנהלת האירועים רוני שטרית ז"ל.
בראיון שערכך רוט הוא סיפר על האובדן הגדול בחייו: "התברר שטבח שלנו, משה שובה, נרצח. נועה פרג', מלצרית, נרצחה. רוני שטרית, מנהלת אירועים, נרצחה גם היא במסיבה. אתה עובר משבעה לשבעה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה