תקשורת ומדיה

מושיק רוט נפרד בדמעות: "הערכתי לא נכון את הדור הזה"

השף מושיק רוט ירד לדרום לבשל אוכל לגדוד 202 ופגש שם חייל שלא ישכח לעולם: "'טוב למות בעד ארצנו' זה פתאום נעשה משהו שמדברים עליו, ילדים בני 18". פרסום ראשון
מערכת ice | 
מושיק רוט (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
רשת 13 יוצאים בפרויקט מיוחד לקראת ציון שנה למאורעות טבח השבעה באוקטובר, שטלטלו את המדינה. בפרויקט הוקרה מיוחד "הגיבורים של כולנו": אנשי רשת 13 וחדשות 13 מספרים מול המצלמה על הגיבור שלהם, שהשפיע עליהם בצורה שלא ישכחו לעולם ואומרים לו - תודה.
השף מושיק רוט, שמככב בתוכנית "משחקי השף" מספר על סגן מפקד 202 בצנחנים, נתי אלפסי ז"ל, שהגיע לאכול אחרון את האוכל שמושיק רוט בישל לגדוד ונהרג בקרבות: "ירדתי לבשל בדרום וגם גדוד 202 מגיע. הייתה שם שמחה, כולם היו שם בהיי, באטרף במורעלות וברצון להילחם וברצון להקריב את החיים שלהם".
"לא הערכתי מספיק נכון את הדור שלהם, הדור הזה מתחיל בנתי. הוא המפקד שלהם אבל הוא האחרון שבא לאכול. אני פוגש אותו, דבר אחד אני זוכר מהשיחה הזאת, זה ש'אוטוטו נכנסים ואוטוטו מנצחים'. נתי בשלהי ינואר נהרג מפגיעה של טיל נ"ט בחאן יונס. אני בתקופת הקורונה החלטתי לחזור לארץ כי רציתי לגדל את הילדים שלי פה. נתי מבחינתי זה הגושפנקה שעשיתי את הדבר הכי נכון בחיים שלי. נתי אלפסי אתה הגיבור שלי", סיכם מושיק רוט בדמעות כשדיבר על סגן המפקד של הגדוד.
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה