עסקי ספורט

אירוע הספורט האהוב נחשף: אלו המנצחים שגרפו לכיסם 1,000 שקל

על אף המצב הביטחוני המורכב, הבוקר נערך משחה פורט2פורט תל אביב בהפקת חברת שוונג מבית RGE בהשתתפות של כ-1,000 שחייניות ושחיינים. מנכ"ל שוונג, שלומי פרי: "המצב במדינה לא פשוט, אך אנחנו רואים חשיבות עליונה בהמשך העשייה הספורטיבית"

מערכת ice | 
משחה פורט2פורט תא (צילום מארק נומדר)
משחה פורט2פורט תל אביב, בהפקת חברת שוונג מבית RGE, נערך הבוקר (רביעי) עם כ-1,000 שחייניות ושחיינים שהגיעו לקחת חלק במקצים השונים למרות המצב הביטחוני. המשחה הוא השלישי מתוך חמישה בליגת המשחים של שוונג Shvoong Aquatic League, והוא משמש כמדי שנה כאליפות מכבי ישראל.
במסגרת המשחה, התקיימו שני מקצים תחרותיים כאשר האחד הוא המקצה הארוך ל-4.5 ק"מ בין "עלמה ביץ'" (צ'ארלס קלור) בפאתי נמל יפו לחוף מציצים שבפאתי נמל תל אביב בעוד השני הוא המשחה הקצר לכ-1.8 ק"מ בין חוף גורדון הסמוך למרינה תל אביב עד למציצים. בנוסף, נערך משחה עממי למשפחות ל-500 מטר, שהוזנק והסתיים בחוף מציצים עצמו.
מי ששלט בדומיננטיות מרשימה במשחה הארוך לגברים היה שחיין נבחרת ישראל יונתן אחדות, אשר הוביל מתחילת המשחה ועד סופו וניצח בזמן מרשים של 54:02 דקות. אחריו, התחוללה דרמה של ממש.

(צילום: ארז ארטנשטיין)
יותם ורשבסקי ועומר וינר נאבקו ראש בראש על המקום השני, אולם לאחר המצוף האחרון טעו בניווט והמשיכו צפונה מדי. אותו אירוע דרמטי אפשר לשגיא כהן ואורי סלע לעקוף אותם ולזכות במקום השני והשלישי בהתאמה, עם 58:15 ו-58:17 דקות בהתאמה.
במשחה הארוך לנשים ניצחה אמילי גולוס, שחיינית הנבחרת הצעירה של ישראל, אשר חזרה לא מכבר מגביע קומן לקדטיות שם זכתה במדליית כסף. בתל אביב, היא הרשימה עם 58:21 דקות וזכתה במקום הראשון, לפני לי אורטל ושני מוסקונה.


(צילום: ארז ארטנשטיין)
כאליפות מכבי, במשחה הארוך המנצח והמנצחת גרפו 1,000 שקל על הניצחון, כאשר על המקום השני זכו ב-500 שקל והשלישי ב-250 שקל. במקצה התחרותי הקצר ל-1.8 ק"מ ניצח יאיר גרובר עם 23.09 דקות, לפני מיכאל כץ ואלעד גרובר. אצל הנשים ניצחה קרן רומם בזמן של 26:55 דקות, לפני נוי הרשקוביץ ונועם זוארץ.
מנכ"ל שוונג, שלומי פרי, אמר בסיום אירוע הספורט: "המצב במדינה לא פשוט, אך אנחנו רואים חשיבות עליונה בהמשך העשייה הספורטיבית וקיום האירועים כל עוד מתאפשר, על פי כל ההנחיות הנדרשות. תודה גדולה לכל השחייניות והשחיינים שהגיעו, ותודה גדולה לשותפים שלנו ממכבי ישראל ולכל הצוות שגרם לזה לקרות. כולנו מצפים לאירועים הבאים ומייחלים לימים שקטים ולחזרת כל החטופים במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה