עסקי ספורט

הטייקון שמתרחב לעולם הספורט רוכש מרד בול קבוצת כדורגל

חמשת ילדיו של ברנאר ארנו מ-LVMH רוכשים את קבוצת הכדורגל פריז FC כחלק מהתרחבות של קבוצת היוקר לעולם הספורט; בני משפחת ארנו מחזיקים כולם בתפקידי ניהול ב- LVMH
שרון בירקמן | 
ברנאר ארנו (צילום shutterstock, ויקיפדיה)
משפחתו של ברנאר ארנו, האיש העשיר באירופה ובעלי קבוצת LVMH, שיתפה פעולה עם חברת המשקאות רד בול כדי לרכוש את קבוצת פריז FC, המשחקת בליגה השנייה בכדורגל הצרפתי. המהלך מתבצע במקביל להתרחבותו של ארנו לעולם הספורט.
ארנו וחמשת ילדיו הבוגרים, כולם בעלי תפקידי ניהול בקבוצת היוקרה, יהפכו לבעלי המניות העיקריים של הקבוצה דרך אחת מחברות ההחזקות שלהם; רד בול תשמור על חלק מהמניות. בהסכם הנוכחי, נשיא פריז FC ובעל המניות המרכזי, פייר פראצ'י, יישאר עם 30% מהמניות עד 2027 ולאחר מכן ימכור את החזקותיו. משפחת ארנו תחזיק ב-55% מהמניות, ורד בול תקבל 15%. רד בול מחזיקה גם בשתי קבוצות בפורמולה 1 ומספר מועדוני כדורגל ברחבי העולם.

המו"מ מטעם משפחת ארנו נוהל על ידי שני בניו הבכורים של ברנאר, אנטואן ופרדריק.
העסקה דווחה לראשונה ב-L’Équipe, כחלק מסדרת מהלכים מצד קבוצות יוקרה כמו LVMH להיכנס לתחום הספורט. זאת, בניסיון להרחיב את קהל היעד שלהן. בשבוע שעבר חתמה LVMH על הסכם לעשר שנים עם ליגת פורמולה 1; זאת לאחר שהחברה היתה מנותני החסות הדומיננטיים באולימפיאדת פריז 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה