נדל"ן ותשתיות

האחים חג'ג' בפרויקט יוקרתי: יקימו שני מגדלי ענק בתל אביב

קבוצת חג'ג' עולה על הקרקע במסגרת מתחם EINSTEIN BLVD. אחרי שקיבלה מיד אחרי ראש השנה היתר להתחלת עבודות בשני פרויקטים ענקי הממדים שלה הממוקמים בקצה המערבי של רחוב איינשטיין בצפון תל-אביב, במסגרתם ייבנו שני מגדלים
מערכת ice |  1
צחי (מימין) ועידו חג'ג (צילום קבוצת חג'ג', shutterstock)
קבוצת חג'ג' עולה על הקרקע במסגרת מתחם EINSTEIN BLVD. אחרי שקיבלה מיד אחרי ראש השנה היתר להתחלת עבודות בשני פרויקטים ענקי הממדים שלה הממוקמים בקצה המערבי של רחוב איינשטיין בצפון תל-אביב. 
המתחם ישתרע מאיינשטיין 33 ועד איינשטיין 35 כשבין מתחמי המבנים שדרת מסחר יוקרתית. בכל אחד ממתחמי המבנים ייבנו מגדל, בגובה של 30 קומות ובגובה של 28 קומות, ועוד שני מבנים מרקמיים בגובה של 14 קומות.
הפרויקטים תוכננו ע"י אדריכל העל פרופסור משה צור המוכר בזכות המתחמים היוקרתיים שתכנן. דיירי הפרויקטים יגורו במרחק קצר ממסעדות יוקרה ובתי קפה איכותיים. התוואי הירוק של הרכבת הקלה צפוי לעבור סמוך לפרויקטים ויאפשר גישה נוחה ומהירה לכל חלקי העיר.
במרחק קצר מהפרויקטים ניתן למצוא מגוון מוסדות חינוך איכותיים, ומבחר גדול מאוד של אפשרויות ספורט וכושר, כל זה במרחק קצר מחוף הים. השילוב של כל המרכיבים האלה יחד הופכים את הפרויקטים של קבוצת חג'ג' לפנינת נדל"ן נחשקת ובולטת בסביבה שבו היא צפויה להיבנות. בפרויקטים מבחר של דירות בגדלים של 2,3 ו-4 חדרים וכן פנטהאוזים מרהיבים. השילוב של דירות קטנות יחד עם מחירים אטרקטיביים הופך את הפרויקטים לנחשקים ביותר. 
תחילת העבודות בפרויקטים באיינשטיין מצטרפת לתנופת פעילות מואצת של קבוצת חג'ג' באזורי הביקוש המרכזיים – בפרויקט MOMA בפלורנטין מושלמות ההכנות לכניסת הדיירים בחודשים הקרובים, בפרויקט H-Infinity בפינת הרחובות אבן גבירול וז'בוטינסקי שלד הבניין נמצא לפני סיום, בפרויקט master piece bavli העבודות נמצאות לקראת סיום דיפון וחפירה, ובפרויקט תל אביב-יפו הצעירה נשלמות עבודות החפירה לקראת תחילת ביסוס אחרי דיפון.

בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', האחים צחי ועידו חג'ג': "תנופת הבנייה של קבוצת חג'ג' נמצאת בעיצומה. במקביל לבנייה המאסיבית באזורי הביקוש המרכזיים בתל-אביב, השותפות שאותה השלמנו בשבוע שעבר במסגרת עסקת קבוצת חג'ג' עם צים נדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית, מגוונת את מניפת הפעילות שלנו כחלק מהתכנית האסטרטגית של הקבוצה לשנים הבאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל שקרים מפי 2 אחים
    אחד שיודע 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    די לממן כתבות ימעפנים שכל החרא שלכם בבזן ובסלינה יצא בחוץ לא תשאר מניה אחת מי שרעב ודורך על אנשים סופו ליפול.
    סגור