ויראלי

עצוב: כוכבת הרשת נהרגה תוך כדי שצילמה סרטון לטיקטוק | צפו בתיעוד

כוכבת הרשת הרוסית ארינה גלזונובה, נהרגה בעת שהייתה בחופשה בגיאורגיה עם חבריה. גלזונובה בת ה-24 מצאה את מותה בזמן שצילמה סרטון לטיקטוק בו שרה ורוקדת ברחוב  | צפו בתיעוד הקשה
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
תאונה מחרידה בגיאורגיה: כוכבת הרשת הרוסייה אריאנה גלזונובה בת ה-24, יצאה לחופשה ביחד עם חבריה בבירת גיאורגיה טביליסי. במהלך בילוי לילי בעיר הכוכבת הצעירה נפלה אל מותה בזמן שהיא מצלמת סרטון לטיקטוק. 
חבריה של גלזונובה, צילמו אותה שרה ורוקדת לצלילי השיר 'For The Last Time', של להקת הבנים הרוסית Hunger Boys, תוך כדי הליכה ברחוב מבלי לדעת שהם מתעדים למעשה את רגעיה האחרונים של חברתם.  
 
@lembrancas.arina pela última vez...🥀#arianaglazunova ♬ som original - lembranças de Arina.👼

בסרטון אשר מתעד את רגעי האימה תחילה הטלפון המצלם הועבר הלוך ושוב בינה לבין חברתה. מכיוון שאלו התמקדו בצילום ולא הבחינו לאן הן הולכות, הצילום הופסק פתאום בצעקה - כאשר ארינה נפלה לתוך מעבר תת-קרקעי ברחוב.
בסרטון היא נראית שרה את השורה מהשיר: "לא, אני לא מחכה לך, אבל תדעי שאהבתי בפעם האחרונה, בפעם האחרונה". בעת היא חוזרת על הפזמון הטלפון מסתובב בחזרה לחברתה שעיניה מתרחבות באימה כשהיא צופה בגלזונובה נופלת לפתח הרכבת תחתית ונעלמת מטווח הראייה שלה. לאחר מכן, נשמעת צעקה ואחריה כמה שניות של צילומים מטושטשים לפני שהתיעוד הפסיק.
בתקשורת המקומית בגיאורגיה דווח שזמן קצר לאחר שנפלה הכוכבת הצעירה הובלה לבית החולים שבטביליסי, אבל הצוות הרפואי שם נאלץ לקבוע את מותה של גלזונובה כתוצאה משבר בצוואר ופציעות בראשה.
 
@ragacev #аринаглазунова ♬ оригинальный звук - просто

לאחר מותה של גלזונובה, הוקמה במקום אנדרטה לזכרה על מנת לסמן את המקום בו הכוכבת נפלה למותה כשהיא רק בת 24. בהמשך תושבי העיר אף יצאו בטענות כלפי העירייה שלא אבטחה את הפתח כראוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה