ויראלי

עצוב: כוכבת הטיקטוק הלכה לעולמה בגיל 25 בלבד

טיילור רוסו גריג, כוכבת הטיקטוק המצליחה בת ה-25, הלכה לעולמה במפתיע והותירה את המעריצים בהלם. כעת, סיבת מותה נחשפת לראשונה: "התמודדה עם יותר כאב וסבל ממה שרוב האנשים חווים במהלך כל החיים"
מערכת ice | 
טיילור רוסו גריג (צילום אינסטגרם @itstaylorrousseau)
טיילור רוסו גריג, כוכבת הטיקטוק המצליחה בת ה-25, שמחזיקה בחשבון טיקטוק עם לא פחות מ-1.4 מיליון עוקבים, הלכה לעולמה בשבוע שעבר בצורה מפתיעה במיוחד כשהיא בגיל 25 בלבד.
באתר Today.com האמריקאי, פורסמה אתמול (חמישי) כתבה עם אחד מבני משפחתה של  רוסו גריג, ששמו לא פורסם, שם הוא חשף לראשונה בתקשורת את סיבת המוות של בת משפחתו. לטענתו, היא סבלה מסיבוכים הקשורים למחלת האסתמה, כמו גם בעיות שקשורות למחלק אדיסון, מה שהביא למותה הטרגי בגיל כה צעיר.
למעשה, לטענתו בסופו של דבר טיילור רוסו גריג הלכה לעולמה בעקבות התקף אסתמה חמור שחטפה, שהביא לסיבוכים מידיים ולמוות בטרם עת. בעלה של רוסו גריג, קמרון גריג, בישר על מותה של אשתו עם פוסט קורע לב שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.
בפוסט שהעלה הוא כתב בין היתר: "אף אחד לא מצפה שיצטרך להתמודד עם סוג זה של כאב וכאב לב, במיוחד בגילנו. בשנה האחרונה טיילור התמודדה עם יותר כאב וסבל ממה שרוב האנשים חווים במהלך כל החיים. ולמרות זאת היא עדיין הייתה אור כזה ותמיד הביאה שמחה לכל מי שסביבה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה