תרבות ופנאי

אבל בעולם המוסיקה: הזמרת המפורסמת הלכה לעולמה בגיל 17 בלבד

נל סמית', המוזיקאית הבריטית המפורסמת בת ה-17, הלכה לעולמה לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים. בפוסט שפרסמה המשפחה באינסטגרם, נכתב: "כואב לנו כל כך לומר שהבת הנמרצת, המוכשרת, הייחודית והיפה שלנו נלקחה מאיתנו באכזריות"

מערכת ice |  2
זמרת-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נל סמית', המוסיקאית המוכרת בת ה-17 שידועה בעיקר בזכות שיתוף הפעולה עם  The Flaming Lips, להקת הרוק הפסיכדאלי האמריקאית שהוקמה בשנת 1983, נהרגה לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים, כך על פי הדיווח של אתר E news.
חברים ובני משפחה הודיעו על לכתה של ילדת הפלא הצעירה אשר נפטרה בפתאומיות ב-5 באוקטובר. בפוסט שפרסמה המשפחה באינסטגרם, נכתב: "כואב לנו כל כך לומר שהבת הנמרצת, המוכשרת, הייחודית והיפה שלנו נלקחה מאיתנו באכזריות במוצאי שבת. לא יודעים מה לעשות או להגיד".
הזמרת הבריטית הצעירה הייתה אמורה להוציא את אלבום הסולו הראשון שלה בתחילת שנת 2025, זאת לאחר ששיחררה אלבום של קאברים שונים לשירים של הזמר האוסטרלי ניק קייב עם להקת The Flaming Lips ב-2021 בשם Where the Viaduct Looms .
משפחתה של המוזיקאית הצעירה בת ה-17 המשיכה להביע את כאבה בפוסט שפורסם באינסטגרם וכתבה: "היה לה עוד כל כך הרבה מה לחוות ולתת לעולם הזה, אבל אנחנו אסירי תודה שהיא זכתה לחוות כל כך הרבה ב-17 שנותיה. היא הותירה חותם בל יימחה ותהום בלבנו שלא ניתן למילוי".
וין קווין, סולן להקת The Flaming Lips, פתח את הופעתו בפורטלנד בהתייחסות למותה הטרגי של נל' סמית'. "קיבלנו היום כמה הודעות עצובות מאוד כשהיא נהרגה אמש בתאונת דרכים ואנחנו נזכרים שוב בכוחה של המוזיקה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגןבה
    דרור 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך מפורסמת שלא שמעתי עליה מידי
    סגור
  • 1.
    אמת
    אורן 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר ליגנוב מימישטמט שהפקיר את המדינה
    סגור