רכב

סייברוואן משנה את כללי המשחק בארה"ב: טכנולוגיה נגד תאונות דרכים

סייברוואן חתמה על הסכם הפצה חדש עם חברת מוטור סופליי בארצות הברית, שתפיץ את פתרונות הבטיחות שלה בשער מדינות בעקבות פיילוט מצליח. החברה ממשיכה להרחיב את נוכחותה בשווקים הגלובליים עם פתרונות חדשניים למניעת הסחות דעת ולקידום בטיחות בדרכים
מערכת ice | 
צילום איציק בירן
חברת סייברוואן מודיעה היום (חמישי) על חתימת הסכם הפצה חדש בארה"ב עם חברת ההובלות המובילה מוטור סופליי (Motor Supply). במסגרת ההסכם, מוטור סופליי קיבלה זכויות בלעדיות למכור, להתקין ולתמוך בפתרונות של סייברוואן בעשר מדינות מרחבי ארצות הברית.
ההסכם נחתם לאחר פיילוט מוצלח שהתקיים בפברואר 2024 ומסמן התקדמות משמעותית לחדירה של סייברוואן לשוק האמריקאי. חברת מוטור ספליי, שבסיסה בדרום קרוליינה, מתמחה בשימוש בטכנולוגיות חדשניות לשינוע סחורות בצורה יעילה בארצות הברית.
סייבר וואן, פועלת במטרה להציל חיים ולהפחית תאונות דרכים, היא פיתחה שני פתרונות ייחודיים, הראשון, מערכת Driver Distraction Prevention System (DDPS) והשני מערכת לזיהוי משתמשי דרך פגיעים (VRU).
מערכת DDPS מזהה את הטלפון של הנהג, חוסמת אפליקציות מסיחות דעת בזמן הנהיגה ושולחת הודעות אוטומטיות למי שמנסה לתקשר עם הנהג. מערכת ה-VRU מזהה הולכי רגל, רוכבי אופניים וקורקינטים, בעזרת אותות סלולריים ומתריעה בפני הנהג על נוכחותם, גם בתנאים שבהם אין ראייה ישירה.
סייברוואן מתקדמת בציי רכב מסחריים ופרטיים, יצרני רכב וחברות ביטוח, והפתרונות שלה מיושמים כבר בעשרות חברות בישראל. החברה צופה כי רגולציה עתידית של האיחוד האירופי תביא לעלייה בביקוש לפתרונותיה.
מר אורי גלבוע, מנכ"ל SaverOne, אמר: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם Motor Supply כאשר אנו מרחיבים את דריסת הרגל שלנו בשוק האמריקאי. שותפות זו באה לאחר ניסוי מקיף ומורחב, שבמהלכו כל היבטי המערכת שלנו נבדקו ואומתו בקפדנות. Motor Supply מתמקדת בטכנולוגיות תחבורה מתקדמות והעובדה שהם רואים ערך יוצא דופן בפתרון שלנו והחליטו להפוך לשותף ההפצה שלנו, גורמת לנו גאווה עצומה. הסכם הפצה זה מבטיח לנו לפחות 37,600 הזמנות בחמש השנים הקרובות, וזה משמעותי מאוד עבורנו בהתחשב בכך שנכון לסוף אוגוסט היו לנו בסך הכל 3,750 התקנות ברחבי העולם. אנו בטוחים כי שותפות חדשה זו תחזק את נוכחותנו בארה"ב ותתרום לצמיחה הגלובלית שלנו".

אורי גלבוע, מנכ"ל SaverOne (צילום: איציק בירן)
מר אלכס אברשקין, מייסד ומנכ"ל Motor Supply אמר: "אנו נרגשים להרחיב את השותפות שלנו עם SaverOne, ולהפוך את הטכנולוגיה החלוצית שלהם לנגישה לציי רכב ברחבי ארצות הברית. אנו מחויבים לקידום תרבות איתנה של בטיחות בדרכים ובנהגים, אנו מחפשים ללא הרף חידושים המחזקים את ההגנה על הנהג ומפחיתים תאונות. ההצלחה של תוכנית הפיילוט שלנו עם SaverOne איששה את ההשפעה המשמעותית של הטכנולוגיה למניעת הסחת דעת בטלפון הסלולרי שלהם. יחד עם סייברוואן אנו גאים להוביל את הדרך בקידום הבטיחות בדרכים באמצעות פתרונות חדשניים בכל ענף התחבורה. אנו צופים ביקוש משמעותי בשוק ומזמינים ציי רכב מסחריים וציבוריים להצטרף אלינו במשימתנו להגן על כבישי ארה"ב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה