רכב

לאחר ההסכם הענק: סייברוואן מרחיבה את השותפות עם המותג המוביל

סייברוואן מכריזה כי היא מרחיבה את השותפות עם המותג IVECO עם פתרון זיהוי ומניעת פגיעה במשתמשי דרך פגיעים. אורי גלבוע, מנכ"ל SaverOne: "הפתרון שלנו נועד לזהות משתמשי דרך פגיעים, על סמך טביעת הרגל שלהם בתדרי רדיו, גם בתרחישים שבהם אין קו ראייה"

מערכת ice | 
סייברוואן (צילום איציק בירן)
חברת סייברוואן הכריזה היום (חמישי) כי קיבלה הזמנת רכש להוכחת היתכנות של טכנולוגיית זיהוי ומניעת פגיעה במשתמשי דרך פגיעים (VRU) מ-IVECO. מדובר בהזמנת המותג של Iveco Group N.V., אשר מתכנן, מייצר ומשווק כלי רכב מסחריים קלים, בינוניים וכבדים.
לטענת סייברוואן, ה-POC יציג את הפתרון מבוסס תדרי הרדיו של החברה שניתן לשלב במערכת סיוע מתקדמת לנהג (ADAS) ברכב כדי לשפר את בטיחות הרכב. הזמנת הרכש מגיעה לאחר שבמרץ 2024 נחתם הסכם שיתוף פעולה בתחום ה-OEM בין סייברוואן 
ל-IVECO לשילוב טכנולוגיית הבטיחות של סייברוואן בכלי הרכב של IVECO.
סייברוואן ו-IVECO ישתפו פעולה, זאת בכדי לפתח את הפתרון POC VRU עבור IVECO. לטענת סייברוואן,  פתרון זה צפוי להיות מותקן באחד מכלי הרכב של IVECO באירופה בהמשך השנה, ולאחר מכן הוא יודגם לבעלי עניין שונים בתוך איווקו.
אורי גלבוע, מנכ"ל SaverOne, בירך על שיתוף הפעולה והדגיש: "אנו שמחים מאוד להרחיב את השותפות שלנו עם IVECO, החברה המובילה בתעשיית המשאיות, כדי להמשיך ולפתח את טכנולוגיית VRU החדשנית שלנו".
עוד ציין גלבוע, כי הזמנת הרכש החדשה של החברה המובילה בתעשיית המשאיות מסמנת נדבך נוסף במטרה המשותפת בנושא שיפור הבטיחות בדרכים.  "הפתרון שלנו נועד לזהות משתמשי דרך פגיעים, כגון הולכי רגל ורוכבי אופניים, על סמך טביעת הרגל שלהם בתדרי רדיו, גם בתרחישים שבהם אין קו ראייה", כך סיכם גלבוע. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה