שיווק ופרסום

סייברוואן בעסקת ענק: זו החברה שעמה שיתפה פעולה

חברת "סייברוואן" מודיעה על חתימתה עם חברת "מיקרונט" על מסמך עקרונות לרכישה אסטרטגית. אורי גלבוע, מנכ"ל החברה: "עסקה זו מייצגת פוטנציאל לצמיחה מיידית בהכנסות"

מערכת ice | 
סייברוואן (צילום איציק בירן)
חברת "סייברוואן", הודיעה היום (רביעי), כי חתמה על מסמך עקרונות לרכישה אסטרטגית של פעילויות, מוצרים וקניין רוחני מסוימים של חברת "Micronet", חברה המפתחת מצלמות מתקדמות למערכות טלמטיקה ומערכות ניטור נהג.
במסגרת הרכישה הזו, חברת  "סייברוואן" צפויה, בין היתר, להרחיב את מסגרת המוצרים שלה ואת שיעור הלקוחות. על פי החברה, תנאי העסקה הסופיים ייקבעו לאחר סיום תהליך הבדיקה שהיא מבצעת.
בהתאם למזכר ההבנות, הרוכשת תקבל על עצמה את כל מחויבויות החברה כלפי לקוחותיה, ותהיה אחראית ישירות מולם, בין היתר תעמוד בראשם של מגוון תפקידים, החל מאחריות למוצרים, ניהול שירות לקוחות ועוד.
 



על פי חברת "סייברוואן", העסקה צפויה להיחתם ולהיסגר בתחילת 2024. מנכ"ל החברה אורי גלבוע בירך על הישג זה: "אנו שמחים מאוד להודיע על צעד ראשון לקראת עסקה הכוללת רכישה של נכסים, קניין רוחני ופעילויות של Micronet, עסקה אשר צפויה להרחיב את פורטפוליו המוצרים ובסיס הלקוחות של סייברוואן".

עוד הוסיף מנכ"ל חברת "סייברוואן" על שיתוף הפעולה עם חברת "מיקרונט": "בסיס הלקוחות של מיקרונט בארה"ב ייצור הזדמנויות מצוינות למכירות נוספות עבור מערכות סייברוואן. עסקה זו מייצגת פוטנציאל לצמיחה מיידית בהכנסות, כמו גם הזדמנות להגעה ללקוחות חדשים נוספים, במיוחד בארה"ב, וכן לפיתוח של מוצר משולב חדש של מצלמה ו-DDPS".

בתמונה: אורי גלבוע, מנכ"ל חברת "סייברוואן" (קרדיט: איציק בירן)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה