רכב

סייברוואן במהלך ענק: תשתף פעולה עם חברת ההובלות המוכרת

חברת "סייברוואן" משיקה פרויקט פיילוט חדש בארה"ב עם חברת "Motor Supply". הפיילוט צפוי להימשך 12 חודשים, ואם יצליח, הוא עשוי להתרחב לשאר הצי ולכל משאית עתידית שחברת Motor Supply עשויה להפעיל

מערכת ice | 
סייברוואן (צילום איציק בירן)
חברת "סייברוואן" הודיעה היום (חמישי) כי השיקה פרויקט פיילוט חדש בארה"ב עם חברת "Motor Supply". כידוע, "Motor Supply" הינה חברת הובלות שבסיסה בקולומביה הממוקמת בדרום קרוליינה, אשר מתמקדת במינוף הטכנולוגיה העדכנית בארה"ב.
לטענת חברת "סייברוואן", המערכת הותקנה על חלק מצי המשאיות של "Motor Supply", אשר כולל 16 משאיות. הפיילוט צפוי להימשך 12 חודשים, ואם יצליח, הוא עשוי להתרחב לשאר הצי ולכל משאית עתידית שחברת "Motor Supply" עשויה להפעיל.
אלכס אברשקין, מייסד ומנכ"ל Motor Supply, התייחס לפרויקט המדובר וציין: "התרשמנו מאוד מהפוטנציאל של מערכת SaverOne בהפחתת תאונות כתוצאה מהיסח דעת סלולרי של נהגים ואנו מצפים מאוד לשותפות מוצלחת עם SaverOne".
אורי גלבוע, מנכ"ל SaverOne, הוסיף לדבריו של אברשקין: "אנו שמחים מאוד לעבוד עם Motor Supply, חברה אמריקאית הידועה במובילות הטכנולוגית שלה בתעשיית המשאיות. זהו פרויקט הפיילוט הראשון שלנו באזור קרוליינה בארה"ב ואנו מקווים שפיילוט מוצלח יוביל להטמעת המערכת שלנו בצי המלא שלהם, וישמש חלון ראווה לציים גדולים אחרים באזור המעוניינים למנף את הטכנולוגיה שלנו לשיפור הבטיחות בדרכים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה