מינויים

בלומנטל-חדד זכו במכרז של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים

משרד יחסי הציבור "בלומנטל חדד תקשורת" זכה במכרז ליעוץ אסטרטגי וליווי תקשורת של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים
דוד זולדן | 
בלומנטל חדד (צילום אתר חרדים 10)
אחרי שצלחו את הקורונה עם משרד הבריאות וישבו על המדוכה בין הרשויות לציבור החרדי בבלומנטל-חדד מבשרים כעת על תקציב חדש.
משרד הפרסום החרדי בבעלותם של יועצי התקשורת מני חדד ואבי בלומנטל יסייע למערך ההסברה של משרד התחבורה עבור כלל האוכלוסיות בישראל תחת אבנר עובדיה, ראש תחום בכיר הסברה ודוברות במשרד התחבורה. 
בלומנטל וחדד בעלי ותק ונסיון בתחום הפרסום, יחסי ציבור וניהול משברים. השניים מייעצים למשרדי ממשלה, חברות מסחריות, משרדי עורכי דין ועמותות שונות. בין היתר ניהל משרדם את מערך ההסברה לחברה החרדית של משרד הבריאות בתקופת הקורונה בעקבות משבר האמון שנוצר מול המגזר לאור הנחיות הממשלה, ופעל מול המנהיגים הרוחניים במטרה לרתום את האוכלוסיה למבצעי ההתחסנות.
כמו כן, ניהל משרד "בלומנטל חדד" את מטה ההסברה להילולת מירון בל"ג בעומר, בעקבות הנחיית ועדת החקירה לאסון מירון וליוו את הפרויקטור ניצב (בדימוס) צביקי טסלר. 
בין לקוחות "בלומנטל חדד" נמנו משרד עורכי הדין וינרוט ושות', יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, בד"ץ העדה החרדית, ISA Group, הרשות לשירות אזרחי ובית המכירות הפומביות Winner's.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה