מינויים

מהפכה במשרד התחבורה: מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית עוזב

ן שדמי יסיים את תפקידו בהתאם לסיכום עם מנכ"ל משרד התחבורה אבנר פלור. מועד סיום כהונתו של שדמי יקבע עם מנכ"ל המשרד. בשבע השנים האחרונות כיהן שדמי במגוון תפקידים בכירים ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, רגב: "מודה לרן שדמי על תרומתו לקידום יעדי המשרד ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו"
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, רן שדמי יסיים את תפקידו בהתאם לסיכום עם מנכ"ל משרד התחבורה אבנר פלור. מועד סיום כהונתו של שדמי יקבע עם מנכ"ל המשרד. בשבע השנים האחרונות כיהן שדמי במגוון תפקידים בכירים ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה. בין היתר, כיהן שדמי כסגן מנהל הרשות וראש אגף (בכיר) כלכלה לתחבורה ציבורית ברשות. 
שדמי הודה לשרת התחבורה ולמנכ"ל המשרד על שיתוף הפעולה והאמון, בקדנציה הנוכחית ובקדנציה הקודמת. "עם סיכום תקציב המדינה והסיכום על הרפורמה בתעריפים צדק תחבורתי, אני מעביר את המושכות לאחרים, שימשיכו לקדם את התחבורה הציבורית לטובת כלל אזרחי ישראל", אמר שדמי. 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל במיל' מירי רגב הודתה לשדמי על תרומתו למשרד ופועלו לקידום התחבורה הציבורית בישראל. "קידום התחבורה הציבורית הוא יעד עיקרי של משרדנו לשנים הקרובות, וזאת על מנת לצמצם את עומסי התנועה בכבישים ולעודד את הציבור להשתמש בתחבורה הציבורית, על חשבון הרכב הפרטי. אני מודה לרן שדמי על תרומתו לקידום יעדי המשרד ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".
ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר בתגובה לסיום תפקידו של רן שדמי כמנהל הרשות לתחבורה ציבורית: "רן שדמי היה אחד ממנהלי הרשות לתחבורה ציבורית הטובים ביותר שעבד ופעל בכל מאודו לקידום מעמד הנהג.  אנו מודים לו על תרומתו לקידום מקצוע הנהגים והתחבורה הציבורית ומאחלים לו הצלחה בהמשך תפקידו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה