רכילות עסקית

רמי לוי חוגג באירוע מאושר: מדוע לא הפסיק לרקוד?

רמי לוי וחברי ההנהלה עם מנכ"ל חמ"ל 'עזר לחייל' ר' אליהו גוטמן בריקוד שמח לחג הסוכות, הרב גוטמן נעצר ואמר מיד עם סיום הריקוד: "כשם שאנחנו רוקדים ושמחים כאן, נזכה לרקוד בגאולה האמיתית"

מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג)
יו"ר קבוצת 'רמי לוי שיווק השקמה' רמי לוי וחברי ההנהלה עם מנכ"ל חמ"ל 'עזר לחייל' ר' אליהו גוטמן בריקוד שמח לחג הסוכות עם השיר 'שמחת בחגך' ו'משיח משיח' ותפילה לשחרור החטופים וניצחון המלחמה. צפו
הרב גוטמן נעצר ואמר מיד עם סיום הריקוד: "כשם שאנחנו רוקדים ושמחים כאן, נזכה לרקוד בגאולה האמיתית", כשכולם סביבו כולל רמי לוי, שחבש כיפה כמו כל הנוכחים אומרים "אמן"

רק לפני שבוע, מגיש ערוץ i24news ניב גלבוע ראיין את איש העסקים רמי לוי בנוגע לתירוצים לכאורה בענף הקמעונאות כדי להעלות את המחירים של המוצרים לקראת החגים, כמובן לא רק על כך הוא נשאל, אלא גם על חברת התעופה שלו ישראייר.
לוי נשאל על התירוצים בענף כדי להעלות מחירים ואמר: "קודם כל אני מדבר בשם הרשת שלי ולא בשם הרשת של אף אחד, אצלנו אין את זה יש הוזלות ובאים לקראת הלקוחות עם מבצעים מעמיקים לקראת החג, אצלנו בעסק יודעים שהיסודות של העסק הם הצרכנים. מי שאומרים שמביאים באוויר ומייקרים זה לא אנחנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה