תיירות

רמי לוי משנה כיוון: זה מה שיקרה החל מנובמבר

ארקיע, FlyDubai ואל על, מתכננות גם הן להגביר את תדירות הטיסות בקו לדובאי וכעת גם ישראייר של איש העסקים מתכננת להפעיל 6 טיסות שבועיות בקו מנתב"ג
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום שמוליק שליש, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
עם פתיחת העונה התיירותית באיחוד האמירויות, ישראייר מובילה מהלך משמעותי בחידוש הקשרים האוויריים בין ישראל לדובאי. החברה מתכננת להפעיל שש טיסות שבועיות בקו תל אביב-דובאי החל מחודש נובמבר, כאשר כבר בשבוע הקרוב יחלו שלוש טיסות בקו. מהלך זה מסמן את תחילתה של מגמת התאוששות בתעשיית התיירות בין שתי המדינות, שנפגעה בעקבות אירועים ביטחוניים אחרונים.
ישראייר אינה לבד במאמץ זה. חברות תעופה נוספות, ביניהן ארקיע, FlyDubai ואל על, מתכננות גם הן להגביר את תדירות הטיסות בקו זה. FlyDubai, למשל, צפויה להפעיל עד שמונה טיסות יומיות, מה שמעיד על הביקוש הגבוה והחשיבות האסטרטגית של קו טיסה זה. עם זאת, חברת Emirates, שהפסיקה את טיסותיה בתחילת המלחמה, טרם חידשה את פעילותה בקו.

המספרים מדברים בעד עצמם: בשבוע אחד בלבד בתחילת נובמבר, צפויות לצאת כמעט 100 טיסות מישראל לדובאי, מספר המשקף את עוצמת הקשר הכלכלי והתיירותי בין שתי המדינות. זהו אחד הקישורים החזקים ביותר של ישראל לעולם בתקופה זו, המדגיש את חשיבותו של יעד זה עבור התיירות והעסקים הישראליים.
ישראייר לא מסתפקת רק בהגברת תדירות הטיסות; החברה משווקת גם חבילות נופש אטרקטיביות לדובאי, המציעות לתיירים הישראלים הזדמנות לחוות את היעד הפופולרי במחירים תחרותיים. בנוסף, החברה הודיעה על הוספת מטוס חכור נוסף לצי שלה, צעד המעיד על הציפייה לגידול בביקוש ועל המחויבות של ישראייר להרחבת שירותיה.
התפתחויות אלו מסמנות לא רק את התאוששות ענף התיירות, אלא גם את חיזוק הקשרים הדיפלומטיים והכלכליים בין ישראל לאיחוד האמירויות. הגידול בתנועת הנוסעים צפוי לתרום משמעותית לכלכלות של שתי המדינות ולחזק את שיתופי הפעולה בתחומים נוספים. עם זאת, האתגרים הביטחוניים והפוליטיים באזור ממשיכים להשפיע על יציבות הקשרים, ויהיה מעניין לעקוב אחר ההתפתחויות העתידיות בתחום זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה