נדל"ן ותשתיות

דובאי מאחורייך: העיר שרשמה הישג נדל"ני מטורף נחשפת

מגדל 'one' הממוקם ברמת גן, נבחר למגדל החדש היפה ביותר במזרח התיכון ובאפריקה על ידי הארגון הבינלאומי לבניה גבוהה ואורבנית (CTBUH). מדובר במגדל בעל 35 קומות אשר מתנשא לגובה 160 מטרים, מכיל כ-50,000 מ”ר של תעסוקה והייטק
מערכת ice | 
מגדל one (צילום מתוך פייסבוק כרמל שאמה הכהן)
כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן חוגג הישג משמעותי בגזרתו. על פי  הארגון הבינלאומי לבניה גבוהה ואורבנית (CTBUH), מגדל 'one' מר"ג נבחר למגדל החדש היפה ביותר במזרח התיכון ובאפריקה. 
שאמה הכהן התייחס להישג המרשים שקטפה רמת גן בכלל ואדריכלי הבניין המוכר בפרט בפוסט מיוחד שפרסם היום (חמישי) ברשת החברתית "פייסבוק". בפוסט המדובר, הכריז בגאווה שאמה הכהן, ראש עיירת רמת הגן, על ההישג המרשים: "עם כל הכבוד לדובאי ומגדליה מגדל 'one' מר"ג נבחר למגדל החדש היפה ביותר במזרח התיכון ובאפריקה". 
 



המגדל המרשים הוקם  על ידי החברות רוגובין ואקרו ובנייתו הושלמה לפני המלחמה על השטח המיתולוגי של מפעל דפי זהב במתחם הבורסה. מדובר במגדל בעל 35 קומות אשר מתנשא לגובה 160 מטרים, מכיל כ-50,000 מ”ר של תעסוקה והייטק.


(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של כרמל שאמה הכהן)

ראש עיירת רמת גן בירך את האדריכל פרופ' משה צור, מבכירי האדריכלים בעולם. שאמה הכהן המשיך להתגאות במגדל one  וכתב לעוקביו ברשת החברתית על ייחודו: "רשמיו של המגדל על פני הרקיע משתנים בהתאם לנקודת מבטו של המתבונן: שלוש קוביות זכוכית המונחות זו על זו, מוסטות ומתפתלות באלגנטיות המייצרת תנועה שקטה על אף היותן מאסות נרחבות וסטאטיות במרחב העירוני". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה