תיירות

רמי לוי משתלט על נתב"ג: זה הצעד הבא של ישראייר

ישראייר תפעיל מטוס נוסף שישמש כגיבוי ותגבור לוח הטיסות החל מיום שישי הקרוב. בסה״כ תפעיל החברה 13 מטוסים צרי גוף, במחצית השניה של חודש אוקטובר
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
למרות המצב הביטחוני המתוח בישראל, חברת התעופה ישראייר בבעלות איש העסקים רמי לוי מדווחת היום (שלישי) כי לאור התארכות גל ביטולי הטיסות של החברות הזרות היא נאלצת לנקוט בצעד.
ישראייר תפעיל מטוס נוסף שישמש כגיבוי ותגבור לוח הטיסות החל מיום שישי הקרוב. בסה״כ תפעיל החברה 13 מטוסים צרי גוף, במחצית השניה של חודש אוקטובר. החברה מדווחת על מגמה חיובית בביקושים לטיסות. זאת, על אף השינוי בהמלצות הטיסה של בקרת התעופה האירופית, שאפשרה לחברות תעופה אירופיות לחזור לפעול במרחב האווירי הישראלי.

החל מיום רביעי, 16/10, בשעה 14:30 ועד ללילה שבין מוצ"ש לראשון (20/10) בשעה 02:00 טרמינל 1 בנתב"ג יסגר לפעילות בינ"ל. כל הטיסות הבינלאומיות ימריאו מטרמינל 3 בלבד.  טיסות פנים ארציות ימשיכו לפעול מטרמינל 1, כרגיל. בכל מקרה, מומלץ  להתעדכן בלוח הטיסות של  נתב"ג
מנכ"ל החברה, אורי סירקיס, מסר לפספורטניוז: "הביקושים ושיעורי התפוסה ממשיכים להיות חזקים וצבר ההזמנות לנובמבר חזק מחורף מייצג". ישראייר מתכננת להגביר את פעילותה בחודש נובמבר, עם הפעלת 11 מטוסים ותגבור טיסות ליעדים פופולריים כמו רומא, אתונה, בודפשט ופראג. נתונים אלה מצביעים על אמון מתמשך של הנוסעים בחברה ובבטיחות הטיסות לישראל וממנה, למרות האתגרים הביטחוניים הנוכחיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה