כסף וצרכנות

רמי לוי חושף את המשבר: "המצב לא פשוט"

רמי לוי מגן על ישראייר והעסקים הנוספים שלו: "אנחנו לא קיבלנו נזיפה אצל שר הכלכלה, ממש לא היה, המנכ"ל קיבל אותנו לפגישה כדי לעזור לצרכנים. תכל'ס יודעים שמי שהיה הכי הוגן היא ישראייר שאני הבעלים שלה ונמשיך לתת את השירות הכי טוב היום, המצב לא פשוט כשחברות התעופה ביטלו את הטיסות שלהן לארץ, לא פשוט"
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
לרמי לוי יש תשובה? חרף הירידה הדרמטית בתנועת הנוסעים בנתב"ג, חברות התעופה הישראליות מדווחות על רווחים גדלים. בתשעת החודשים הראשונים של 2024, נרשמה ירידה של 43% במספר הנוסעים בנתב"ג בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023.
עם זאת, ההוצאות של ישראלים על טיסות זינקו ב-69%, מ-1.97 מיליארד שקל ל-3.33 מיליארד שקל. הפרדוקס הזה נובע מהעובדה שחברות התעופה הישראליות - אל על, ישראייר וארקיע - הפכו לשחקניות הדומיננטיות בשוק, כאשר רוב החברות הזרות הפסיקו את טיסותיהן לישראל בעקבות המצב הביטחוני המתוח. אבל לבעלים של ישראייר יש תשובה מדוע המחירים זינקו ולטענתו, לא אצלו.

על ישראייר והעסקים הנוספים שלו השיב: "אנחנו לא קיבלנו נזיפה אצל שר הכלכלה, ממש לא היה, המנכ"ל קיבל אותנו לפגישה כדי לעזור לצרכנים. תכל'ס יודעים שמי שהיה הכי הוגן היא ישראייר שאני הבעלים שלה ונמשיך לתת את השירות הכי טוב היום, המצב לא פשוט כשחברות התעופה ביטלו את הטיסות שלהן לארץ, לא פשוט".
 
לסיום הדגיש: "אני רוצה שייזכרו כל דבר ואני בטוח שיזכרו אותנו לטוב, החברה שלנו הכי ישרה בנושא הזה. המינוי של בתי יפעת למנכ"לית משותפת? היא לא עובדת מהיום, היא כבר 25 שנה ברשת, העולם שייך לצעירים ואני מאמין שעם הכוח שהיא תיתן לי, נמשיך להיטיב עם הצרכן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד ביביסט אנאלפבית גנב ורמאי…מרגש (ל"ת)
    ארב עובדיה 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור