כסף וצרכנות

רמי לוי שובר את השוק לקראת החג? "מוזילים את כל הסל"

רמי לוי נשאל על התירוצים בענף כדי להעלות מחירים ואמר: "קודם כל אני מדבר בשם הרשת שלי ולא בשם הרשת של אף אחד, אצלנו אין את זה יש הוזלות ובאים לקראת הלקוחות עם מבצעים מעמיקים לקראת החג, אצלנו בעסק יודעים שהיסודות של העסק הם הצרכנים. מי שאומרים שמביאים באוויר ומייקרים זה לא אנחנו"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
מגיש ערוץ i24news ניב גלבוע ראיין אמש (שלישי) את איש העסקים רמי לוי בנוגע לתירוצים לכאורה בענף הקמעונאות כדי להעלות את המחירים של המוצרים לקראת החגים, כמובן לא רק על כך הוא נשאל, אלא גם על חברת התעופה שלו ישראייר.
לוי נשאל על התירוצים בענף כדי להעלות מחירים ואמר: "קודם כל אני מדבר בשם הרשת שלי ולא בשם הרשת של אף אחד, אצלנו אין את זה יש הוזלות ובאים לקראת הלקוחות עם מבצעים מעמיקים לקראת החג, אצלנו בעסק יודעים שהיסודות של העסק הם הצרכנים. מי שאומרים שמביאים באוויר ומייקרים זה לא אנחנו".

המבצע עוף בשקל? "יש אצלנו יותר מזה, לקחנו את כל הסל ובזכותנו סל המזון זול יותר ב-30%, אתה רואה בכל הסקרים שלקראת החג אנחנו מוזילים את כל הסל". תחקירן נשלח לבדוק את הדבקת המחירים על המוצרים בסניף בתל אביב כשיש פערים גדולים בין מה שמופיע למה שקורה בקופה, או שלא מודבק כלל המחיר.
לוי ענה על סוגית תוויות המחירים על המוצרים: "אני לא יודע באיזה סניף היית כי אני לא יכול לראות ולהגיב, מה שקורה כרגע זה שאנחנו הולכים להפוך למה שקורה בכל העולם עם צגים אלקטרונים שימנעו טעויות, הצגים יהיו תואמים ב-100% לקופה. אני לא ראיתי מה שהראית לצערי, אנחנו עושים הכל כדי להיות שקופים והכי נכון זה צגים אלקטורנים כמו בעולם, שהמחיר יהיה זהה לקופה. זה צריך להיות גם בארץ. אנחנו משקיעים פה מעל 50 מיליון שקל בנושא הזה".
על ישראייר והעסקים הנוספים שלו השיב: "אנחנו לא קיבלנו נזיפה אצל שר הכלכלה, ממש לא היה, המנכ"ל קיבל אותנו לפגישה כדי לעזור לצרכנים. תכל'ס יודעים שמי שהיה הכי הוגן היא ישראייר שאני הבעלים שלה ונמשיך לתת את השירות הכי טוב היום, המצב לא פשוט כשחברות התעופה ביטלו את הטיסות שלהן לארץ, לא פשוט".
 
לסיום הדגיש: "אני רוצה שייזכרו כל דבר ואני בטוח שיזכרו אותנו לטוב, החברה שלנו הכי ישרה בנושא הזה. המינוי של בתי יפעת למנכ"לית משותפת? היא לא עובדת מהיום, היא כבר 25 שנה ברשת, העולם שייך לצעירים ואני מאמין שעם הכוח שהיא תיתן לי, נמשיך להיטיב עם הצרכן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה