כסף וצרכנות

רמי לוי בבשורה ללקוחות: אלו המוצרים שימכור בזול לחג

סכך רפייה, בדים לסוכה, סוכה מודולרית מתכווננת, וסוכה לילדים, במחירים שהרשת טוענת כי הם הזולים בארץ. רמי לוי מנכ"ל רשת "רמי לוי שיווק השקמה": "גם המוצרים המיוחדים לסוכות כמו כל המוצרים ברשת הינם במחירי סל הקניות הזול המדינה" כמה זה יעלה לכם?
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני)
רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יוצאת בימים אלו לקראת סוכות בשיווק מוצרים מיוחדים לחג. סכך רפייה לסוכה, בדים עם ציורים לסוכה, סוכה מודולרית המתכווננת ב-9 גדלים שונים, וסוכה לילדים- במחירים שהרשת טוענת כי הם הזולים בארץ.
סוכה מודולרית מתקפלת ומתכווננת בגודל 3X3 מ' מתכווננת ל-9 גדלים שונים קלה להרכבה, איכותית, צבוע באיכות גבוהה כשר למהדרין עם בד עמיד וחזק כולל 2 חלונות ו-2 דלתות במחיר של 239.90 שקל.
עוד ניתן להשיג סכך רפייה בגודל 1.05X3.1 מ', הסכך מאושר ע"י משרד החקלאות בכשרות מהודרת ובהשגחת בד"ץ  וגם בד היקפי לסוכה 12 מ' , הבד מורכב מ-4 דפנות עם חלון (הבד ארוז בתיק אחסון לאחסון לשונים רבות בד ניתן לכיבוס).
כמו כן נמכרת גם סוכה לילדים – סוכה ייחודית עם איורים וקריקטורות האהובות על ילדים, הסוכה בטיחותית עם תו תקן של מכון התקנים הישראלי. רמי לוי מנכ"ל רשת "רמי לוי שיווק השקמה": "גם המוצרים המיוחדים לסוכות כמו כל המוצרים ברשת הינם במחירי סל הקניות הזול המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה