כסף וצרכנות
מאיה ורטהיימר משיבה אש: "אם יש לכם התמכרות לקניות זו בעיה שלכם"
הביקורת נגד משפיעניות הרשת שלא מפסיקות למכור בנובמבר סייל והפכו את האינסטגרם לערוץ הקניות - לא פסחה גם על מאיה ורטהיימר, אחת המוכרניות החזקות בישראל. "אתם לא יודעים לכמה מוצרים אני אומרת 'לא'"
"ראיתי שהיה ברשת דיון על שיווק אגרסיבי ועל מה מתרחש במהלך נובמבר", פתחה ורטהיימר את הסטורי שלה באינסטגרם והתייחסה לביקורות שמושמעות כנגד משפיעניות שמוכרות באינטנסיביות ברשת במהלך הסיילים של נובמבר. "יש פה הרבה שמתעצבנים על זה שזה נהיה ערוץ הקניות", המשיכה המשפיענית והסבירה את הצד שלה:
"כשאתם רואים מישהי שיש לה הרבה קמפיינים, היא אומרת להמון אנשים לא. אתם לא יודעים לכמה מוצרים אני אומרת 'לא'". אושיית הרשת, אף נתנה כדוגמה את החברות שרצו לדבריה לפרסם בעזרתה מוצרים לשיער בזמן שהייתה בטיפולי פוריות ובהיריון והיא סירבה כי לא רצתה להמליץ על מוצרים בעודה במצב הורמונלי ייחודי.
"הן (המשפיעניות) לא היו כ"כ מוצלחות בתחום הזה, אם הן לא היו מעולות. אם יש לכם בעיה של התמכרות לקניות זו בעיה שלכם", סיכמה המשפיענית ל-608 אלף העוקבים שלה.
ורטהיימר, שמחזיקה בחשבון אינסטגרם משנת 2012, נחשבת למגה משפיענית ואושיית רשת אהובה שכל המלצה שלה יכולה להשפיע באופן דרמטי על שיווק וקידום של מוצר מסוים.
עוד ב-
מי שעוד התמודדה לאחרונה עם ביקורת קשה על משפיעניות שמציפות את הרשת במבצעי נובמבר, היא בר כהן, יוצאת האח הגדול שהפכה לאושיית רשת והבהירה למבקרים: "כצרכנית לא הייתי קונה 10 פיג'מות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אוקיי?אם יש לה אובססיה לשתות לנו את הדםפיפה אדומה 11/2024/22הגב לתגובה זו0 0זה הבעיה שלה ושל "משפחתה"סגור