תיירות

רמי לוי ישתלט על נתב"ג? זו ההבטחה של מנכ"ל ישראייר

ישראייר מתכננת להגביר את פעילותה בחודש נובמבר, עם הפעלת 11 מטוסים ותגבור טיסות ליעדים פופולריים כמו רומא, אתונה, בודפשט ופראג. המנכ"ל טוען: "הביקושים ושיעורי התפוסה ממשיכים להיות חזקים וצבר ההזמנות לנובמבר חזק מחורף מייצג"
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, משה שי, shutterstock)
למרות המצב הביטחוני המתוח בישראל, חברת התעופה ישראייר בבעלות איש העסקים רמי לוי מדווחת על המשך מגמה חיובית בביקושים לטיסות. זאת, על אף השינוי בהמלצות הטיסה של בקרת התעופה האירופית, שאפשרה לחברות תעופה אירופיות לחזור לפעול במרחב האווירי הישראלי.
מנכ"ל החברה, אורי סירקיס, מסר לפספורטניוז: "הביקושים ושיעורי התפוסה ממשיכים להיות חזקים וצבר ההזמנות לנובמבר חזק מחורף מייצג". ישראייר מתכננת להגביר את פעילותה בחודש נובמבר, עם הפעלת 11 מטוסים ותגבור טיסות ליעדים פופולריים כמו רומא, אתונה, בודפשט ופראג. נתונים אלה מצביעים על אמון מתמשך של הנוסעים בחברה ובבטיחות הטיסות לישראל וממנה, למרות האתגרים הביטחוניים הנוכחיים.

הנתונים מספטמבר 2023 מדגישים את הצמיחה המרשימה של ישראייר. החברה הטיסה 192,764 נוסעים, מה שהציב אותה במקום השני בפעילות בנתב"ג עם 12.92% מכלל הנוסעים. זהו גידול של כ-54% לעומת ספטמבר אשתקד, המעיד על התאוששות משמעותית בענף התעופה הישראלי.
מתחילת השנה ועד ספטמבר, ישראייר הטיסה למעלה ממיליון נוסעים, עלייה של כמעט 25% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. נתונים אלה משקפים את ההתאוששות המהירה של ענף התיירות והתעופה בישראל לאחר משבר הקורונה, ומציבים את ישראייר כשחקן מרכזי בשוק התעופה המקומי. עם זאת, האתגרים הביטחוניים הנוכחיים מציבים סימן שאלה לגבי המשך מגמה זו בחודשים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה