שיווק ופרסום

יעל שלביה ושחר חיון קוטפות ג'וב חדש: "מרגש וחד פעמי"

מיקי בוגנים מכריז על שיתוף פעולה חדש ומיוחד עם הדוגמניות שחר חיון ויעל שלביה יחד עם בני משפחתם. מיקי בוגנים: ״אני נרגש לחשוף את סדרת המוצרים החדשה שלי ולצלם הפעם קמפיין אחר ושונה 'מתיר קשרים'"
מערכת ice |  1
חיון שלביה ובוגנים (צילום אור גפן)
מיקי בוגנים, אמן השיער והאיפור המוביל בישראל, מכריז על קמפיין חדש ומשפחתי במיוחד לסדרת מוצרי השיער ותחליבי הרחצה החדשים של המותג MB. בוגנים החל בשיתוף פעולה מיוחד עם הדוגמניות שחר חיון ויעל שלביה ובני משפחתם. 
התרגשות גדולה נרשמה במהלך צילומי הקמפיין תחת הכותרת "מתיר קשרים", כשלצד צילומי הביוטי של הפרזנטורית והדוגמנית המפורסמת יעל שלביה, צולמה גם סדרת רשת משפחתית.
סדרת הרשת המדוברת העונה לשם "מתיר קשרים", מעניקה הצצה לחיים המעניינים של הכוכבות שלביה ושחר חיון, כשלצידם מופיע גם איש הביוטי המפורסם מיקי בוגנים. לצד אלו, יככבו גם בני המשפחה של הדוגמניות.
 



יעל שלביה תצולם לצד אמה עופרה, בוגנים לצד אחייניתו נעמה ושחר חיון לצד אחיה בן אור. הסדרה תעניק הצצה לדינמיקה המשפחתית המיוחדת, עם הומור ורגש כאחד. סדרת הרשת תושק בקרוב כחלק מקמפיין קידום למוצרים החדשים של מותג MB. בין המוצרים החדשים שיופיעו המדף: תרסיס מתיר קשרים לשיער, תרסיס להגנה ורענון השיער, מסיכת קרטין לשיער שעבר החלקה, שמפו משקם לסוגי שיער שונים ואף ספריי מקצועי לעיצוב השיער.

מיקי בוגנים התייחס לשיתוף הפעולה המיוחד שבו מככבות הדוגמניות יחד עם בני משפחתם: ״אני נרגש לחשוף את סדרת המוצרים החדשה שלי ולצלם הפעם קמפיין אחר ושונה 'מתיר קשרים', קמפיין שמדבר על קשרים משפחתיים ועל תהליכים". עוד הוסיף בוגנים: "כאחד שעובר בשנה האחרונה תהליך, היה לי נכון וראוי לשלב זאת גם בקמפיין החדש. המפגש על הסט של בן משפחה מייצר משהו אחר, מרגש וחד פעמי״.

(צילום: אור גפן)

(צילום: אור גפן)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סקרנות
    בוזגלו פרידמן 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני סקרן לדעת מיקי בוגנים מהו??? סטרייטס זה מבורות אולי מה משייכים אותו לאיזה קהילה תודה על התשובה
    סגור