בריאות

שחר חיון מרגשת: זה מה שעשתה הכוכבת למען חולי סרטן

כדי להתניע את קמפיין המודעות למחלת הסרטן בקרב צעירים, אתמול (1.6) התכנסו כוכבי הטיקטוק שחר חיון, טליה ברטפלד, לירז עוזרי, דורין מנדל, שחר ליבנה, אבי אבישג, ירדן טוויזר, מתן סקייטל למפגש עם חולי סרטן צעירים
מערכת ice | 
שחר חיון חלאסרטן (צילום עמותת חלאסרטן)
במאמץ לשפוך אור על הצרכים הייחודיים של חולי סרטן צעירים, קבוצה של כוכבי TikTok בולטים, ביניהם שחר חיון, טליה ברטפלד ועוד, מאחדים כוחות כדי לתמוך ולהעלות את המודעות לסרטן של חולים צעירים. יוזמה זו מגיעה כחלק משבוע המודעות לחולי סרטן צעירים, שייערך בין ה-14 ל-23 ביוני. האירוע מאורגן על ידי עמותת חלסארטן – חיים בשביל צעירים.
העמותה נוסדה על ידי זוהר ויענקל'ה יעקובסון, הוריה של טל יעקובסון ז"ל. טל הייתה סטודנטית צעירה לרפואה ולרפואה סינית ונפטרה ממחלת הסרטן, בשנת 2009 כשהיא בת 26 בלבד.
מדי יום, 10 צעירים בגילאי 18 עד 44 בישראל מתמודדים עם הבשורה שמשנה את חייהם כי הם חולים בסרטן. למרות נתון מדאיג זה, מערכות הטיפול והתמיכה הקיימות במדינת ישראל אינן מכירות במלוא הצרכים הייחודיים של שכבת גיל זו. כוכבי TikTok המשפיעים נפגשו היום ליצירת תוכן על מנת לעורר באז ברשתות ולהביא תשומת לב לאתגרים הייחודים של הצעירים.
כדי להתניע את קמפיין המודעות, אתמול (1.6) התכנסו שחר חיון, טליה ברטפלד, לירז עוזרי, דורין מנדל, שחר ליבנה, אבי אבישג, ירדן טוויזר, מתן סקייטל למפגש עם חולי סרטן צעירים. המטרה של מפגש זה היא יצירת תוכן משותף במטרה למנף את הרשתות החברתיות ולהעלות את המודעות לסרטן ולהשפעתו על חיים של צעירים.
מהלך זה ילווה בקמפיין ארצי ובו יצטלמו חברי קהילת חלאסרטן וישמשו פרזנטורים של הקמפיין. הקריאטיבי שנבחר – בכל יום 10 צעירים וצעירות בגילאי 18-44, מתבשרים שהם חולים בסרטן!
הביטוי של הקמפיין מבטא את החיים של צעירים שעם קבלת האבחון חייהם נחצים וכך ש״במקום למדוד שמלת כלה אני מודדת פאה״, "במקום ללבוש מדים אני לובש חלוק בית חולים", "במקום תואר בכימיה אני מקבלת כימו", "במקום לצאת לטיול הגדול אני מאושפז באונקולוגית" - ככה זה סרטן כשאת.ה צעיר.ה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה