בארץ

גלית דיסטל תוקפת: "השנאה גרמה להם לאבד צלם אנוש ומצפן מוסרי"

בציוץ ארוך ותקיף, גלית דיסטל אטבריאן מתחה ביקורת חריפה על כתבה ששודרה בערוץ 12 אשר עסקה ביוני נתניהו ז"ל, אחיו של ראש הממשלה. גלית דיסטל: "כולם שם ידעו שלו יוני היה בחיים הוא היה מתחלחל עד עמקי נשמתו מהניצול הציני הזה של שמו שנועד אך ורק כדי להכאיב לאחיו הצעיר. אבל השנאה גרמה להם לאבד צלם אנוש ומצפן מוסרי"

מערכת ice |  1
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בציוץ ארוך ברשת החברתית X, התייחסה חה"כ גלית דיסטל אטבריאן לאזכרה של יוני נתניהו ז"ל, אחיו של ראש הממשלה. בציוץ שפרסמה ברשת החברתית, כתבה דיסטל: "צילה נתניהו נהגה להתבדח על כך שהיא מגדלת בבית מועדון מעריצים משולש: עידו מעריץ את ביבי שמעריץ את יוני וחוזר חלילה. הם היו ילדים שובבים, פעמים רבות כשהגיעו אורחים הביתה הם לא ידעו להתנהג, אבל ההערצה, האהבה ויראת הכבוד שהבנים של צילה רחשו אחד כלפי השני הסבו לה הרבה נחת, גם אם היא הביעה אותה באופן מבודח".
לדברי דיסטל, יוני השפיע רבות על ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אין יום, אין שעה, אין דקה בה נתניהו לא חי מחדש את הרגע שהוא מגדיר כקשה בחייו: הרגע בו הוא מבשר להוריו על מותו של יוני בעודו אוסף במאמץ עילאי את השברים שהתנפצו בו". בהמשך הציוץ, התייחסה גלית דיסטל אטבריאן לסיקור התקשורתי שהתקיים על יוני נתניהו ז"ל. לדבריה, מדובר ברגע טלוויזיוני שהוביל את התקשורת הישראלית ל"שפל חדש ומחליא שהדעת כבר לא יכולה לסבול". 
בציוץ, סיפרה חברת הכנסת על הקטע הצפייה ששודר באחד מערוצי הטלוויזיה: "'חבריו' של יוני ששונאים את אחיו בחרו באקט יחצ"ני לעלות לקברו יום לפני האזכרה הרשמית בעודם מגובים במצלמות ומיקרופונים. הם עמדו שם וביזו את זכרו של גיבור ישראל עם נאומים פוליטיים רוויי הסתה כלפי אחיו מול מצלמה מריירת".
 
בעקבות כך, שיתפה גלית דיסטל אטבריאין בדעתה בנושא וציינה: "סליחה, אבל זה לא חברים זה. כולם שם ידעו כמה יוני אהב את ביבי. כולם שם ידעו כמה הקשר בין האחים היה עמוק ונדיר. כולם שם ידעו שלו יוני היה בחיים הוא היה מתחלחל עד עמקי נשמתו מהניצול הציני הזה של שמו שנועד אך ורק כדי להכאיב לאחיו הצעיר. אבל השנאה גרמה להם לאבד צלם אנוש ומצפן מוסרי. הכתבה הסתיימה במשפט של קושמרו: 'מעניין מה יוני היה אומר על זה'". 
חברת הכנסת, שזעמה על אותה כתבה ששודרה בערוץ 12, כתבה: "דווקא יש לי תשובה; יוני היה מתהפך בקברו. אלא שהנשמה הקדושה שלו כבר לא נמצאת בקבר, היא יושבת בכסא כבוד של מעלה לצד כל חללי ישראל הקדושים. והוא מביט מטה בכאב על שנאת החינם, על חילול זכרו ועל השימוש שנעשה במותו ההרואי רק כדי להכאיב לאח שכל כך אהב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לקלקי לפולני הארור (ל"ת)
    פלוני 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור