בארץ

פורום העסקים לרה"מ נתניהו: "אל תיכנע לקיצוניים, לשחרר את החטופים"

הפורום הכולל למעלה מ-200 מראשי המשק, הודיע על תמיכתו במתווה שישראל הציעה ושמקובל על מערכת הביטחון הישראלית. על פי ההודעה שפרסם, "רגע האמת הגיע ויש לבחור בחיים". עוד נמסר: "אנו קוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל את ההחלטה הקשה כפי שנדרש ממנהיג"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פורום העסקים הכולל למעלה מ-200 מראשי המשק, יו"רים ומנכ"לים של חברות מודיע הבוקר (חמישי) כי לאור ההתקדמות במגעים לעסקת שחרור החטופים, פורום העסקים תומך במתווה שישראל הציעה ושמקובל על מערכת הביטחון הישראלית. עוד נמסר כי בכירי הפורום גם ישתתפו בעצרת מטה החטופים במוצאי שבת בתל אביב.
"רגע האמת הגיע ויש לבחור בחיים", נמסר מפורום העסקים. "עלינו לבחור במוסר היהודי המחייב פדיון שבויים ולא בשיקולי שימור קואליציה. חובה עלינו לשחרר את החטופים והחטופות הנמצאים בשבי 9 חודשים. אנו קוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל את ההחלטה הקשה כפי שנדרש ממנהיג ולא להיכנע לקולות הקיצוניים בממשלה".
בתחילת חודש שעבר פנה הפורום לראש הממשלה וקרא לו לפזר את הכנסת ולקבוע תאריך מוסכם לבחירות. "יכולתה של מדינת ישראל לשרוד את תוצאות זוועות ה-7 באוקטובר, את המשבר הביטחוני, מדיני וכלכלי חסר התקדים שהולך ומעצים, טמונה באמון מלא של הרוב המכריע של הציבור בנבחרי הציבור. ללא אמון מחדש של הציבור בנבחרי הציבור, לא ניתן יהיה לבצע מהלכים, שאם לא ייעשו במהרה עלולים להוביל את ישראל למקום שמסכן את עתידה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פורום מושחת של עסקנים ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ראש הממשלה מושחת
    ינל 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמושחת זה ראש הממשלה שלך
    סגור