בעולם

בכיר בבית הלבן: "יש הזדמנות לעסקה, נעשה הכל כדי לסגור הסכם"

השיחה בין רה"מ נתניהו לנשיא ארה"ב ביידן ארכה כחצי שעה, ועסקה במגעים המתמשכים להשבת הישראלים הנמצאים בשבי החמאס. בנוסף, שוחחו השניים על מצב הלחימה בצפון הארץ. בכיר בבית הלבן: "ישראל פתרון דיפלומטי שיאפשר להחזיר את התושבים לבתיהם"
מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בכיר בבית הלבן פרסם אמש (חמישי) כי השיחה בין רה"מ בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ארכה כחצי שעה ועניינה העיקרי היה עסקת החטופים והלחימה המתמשכת בצפון בצפון. בכיר בבית הלבן ציין כי ביידן אמר לנתניהו שהגיע הזמן לסגור את העסקה לשחרור החטופים: "אנחנו מאמינים שיש הזדמנות עכשיו".
המשלחת הישראלית תגיע לדוחא היום, ובשיחות תשתתף גם ארה"ב. לדברי הבכיר בממשל האמריקני.  "הנשיא היה מעודד שנתניהו אישר לצוות שלו לצאת לשיחות", אמר בכיר בבית הלבן. "נעשה הכל לסגור הסכם כי חיי החטופים על הכף וההסכם יביא הקלה לתושבי עזה. זה לא רק בידיים של הישראלים אלא גם בידי המתווכות ובידי חמאס".
באשר ללחימה בצפון, ציין הבכיר כי נתניהו אמר לביידן במהלך השיחה שישראל רוצה למצוא "פתרון דיפלומטי שיאפשר להחזיר את התושבים לבתיהם בצפון". על פי הדיווח בוואלה, גורם בלשכת רה"מ ציין כי נתניהו אישר להוציא את משלחת המשא ומתן בעניין החטופים להמשך השיחות. לפי הגורם, נתניהו חזר והדגיש שהמלחמה תסתיים רק לאחר השגת כל יעדיה ולא רגע אחד לפני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה