משפט

גוטליב נגד נתניהו: "קח שליטה על האירוע, עובדים על כולנו"

חברת הכנסת מהליכוד שיגרה מסר חריף לראש הממשלה, על רקע סערת שחרור המחבלים בשל מצוקת מקום בבתי הכלא בישראל. לדבריה, "סרט מכלא נפחא שם שהה המחבל מנהל שיפ"א שפורסם אתמול מדגים היערכות שב"ס, תאים לא צפופים ותאים ריקים לגמרי"
מערכת ice | 
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב ממפלגת הליכוד שיגרה הבוקר (חמישי) מסר חריף לראש הממשלה בנימין נתניהו. בציוץ שפרסמה בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) התייחסה לפרסומים הנוגעים לשחרור מחבלים מבתי הכלא בישראל בשל מצוקת שטח כליאה. לדבריה, על יו"ר מפלגתה לחקור בעצמו את האירועים. 
"אדוני רה"מ", ציינה גוטליב. "עובדים עליך בעיניים. עובדים על כולנו. הוגש לך 'דוח הפקת לקחים' בהקשר לשחרור מחבלים 'בגלל מצוקת מקום'. אז זהו שאין מצוקת מקום". לדבריה, "סרט מכלא נפחא שם שהה המחבל מנהל שיפ"א שפורסם אתמול מדגים היערכות שב"ס, תאים לא צפופים ותאים ריקים לגמרי".
 

"אדוני, קח שליטה על האירוע", קראה גוטליב. "תחקור לבד. תזמין אליך את תא"ל מאיר חן שחתם על פקודת השחרור ותגיע ישירות לגורם בשב"כ שחושב שכולנו טיפשים. אז זהו שלא. מגיע לנו להגיע לחקר האמת". לאחר שפורסם כי עשרות אסירים ביטחוניים ישוחררו בגלל עומס בבתי הכלא, ובהם גם מנהל בית החולים שיפא שבעזה, שרי הממשלה זעמו על ההחלטה בקבוצת הוואטסאפ של הממשלה.
השרה סטרוק תייגה את מזכיר הממשלה וכתבה כי "לא יעלה על הדעת לבצע מהלך כזה בלי ישיבת ממשלה". השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר כתב בקבוצה: "הגיע הזמן לשלוח את ראש השב''כ הביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה