בארץ

טלי גוטליב: "זו מטרת העל של היועמ''שית"

חה''כ טלי גוטליב טענה כי מטרת העל של היועמ''שית "להשחיר את ממשלת הימין ולמנוע משילות ימין" ופירטה גם את דרכה לכך "הזמן להוראה הזויה" ומבהירה "אני רואה לך"
דורון בלוך |  2
גלי בהרב מיארה, טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ, תומר נויברג)
חברת הנכסת טלי גוטליב ממפלגת הליכוד התבטאה היום (חמישי) בחשבון ה-X שלה כנגד היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה. חה''כ גוטליב, שבתקופה האחורנה לא חוסכת במתיחת ביקורות חריפות על היועמ''שית, מפרטת  הפעם את 'מטרת העל' שלה.
"ליועמ"שית מיארה יש מטרת על- להשחיר את ממשלת הימין ולמנוע משילות ימין" טענה חה''כ גוטליב. "ואם על הדרך היא פוגעת בחוסנה של המדינה בשעת מלחמה, אז מה. המטרה הרי מקדשת כל אמצעי..."
חה''כ גוטליב פירטה את דרכה של היועמ''שית מיראה לכך "במסגרת מטרה בזויה זו היא הורתה לשר בן גביר לסגור את מיתקן הכליאה בשדה תימן. למה? כי אחרי שכולם מבינים שהשב״כ שיקר את כולנו, זה הזמן להוראה הזוייה שתצביע לכאורה על מצוקת מקום בשב״ס" וטענה כנגדה "אני רואה לך גברת יועמשית. אם יש בעיית תפוסה למה לסגור לגמרי? אה, הבנתי. כי את מחבלי החמאס צריך לשים בבתי מלון דה לוקס. תפסיקי לשרת את אוייבינו ולשים אותנו לקלס בעיניהם".
בסוף דבריה פנתה חה''כ גוטליב לשר בן גביר, האמון על בתי הסוהר וכתבה: "איתמר בן גביר, אני סומכת עליך שתפעל כראות עיניך ולא תסור למרותה של מי שחותרת תחתיך".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמרה הנגנה על אנסים (ל"ת)
    צחי 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רואים גם לך טלי, רואים הכל, וזה טירוף צרוף. (ל"ת)
    הלך עליך 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור