תקשורת ומדיה

קלמן ליבסקינד בתרחיש אימים: זה מה שיקרה אם נתניהו יירצח

קלמן ליבסקינד התייחס לשתיקה הרועמת שחלה סביב קריאות ההסתה נגד ראש הממשלה. קלמן ליבסקינד מתח ביקורת חריפה על התקשורת הישראלית, נשיא המדינה, היועמ"שית וחברי האופוזיציה: "שתיקה מחרישת אוזניים". בנוסף, חשף קלמן ליבסקינד:  "ניסיתי לדמיין מה היה קורה לו חס וחלילה היה נרצח שוב ראש ממשלה"

מערכת ice |  5
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחרונה הסתבך ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, עם מצביעי השמאל בשל ציוץ חריג שפרסם ברשת החברתית X. מגל, שביקש להתייחס לאמירה של אילה מצגר, אלמנתו של החטוף יורם מצגר, כי חבל התליה מחכה לביבי, פרסם ציוץ ברשת החברתית וכתב: "גלי, אנחנו מחכים לך עם חבל התליה, בדיקה". בכך, ניסה מגל להסב את תשומת ליבם של הגולשים לאמירותיהם המטרידות של מצביעי השמאל. 
בטורו באתר "מעריב", התייחס העיתונאי קלמן ליבסקינד לתופעת ההסתה המטרידה שחלה על ראש הממשלה מטעם מצביעי השמאל. לדבריו, מתנהל "מסע הסתה מטורף נגד ראש הממשלה" ומי שמקפידים להתעלם מכך הם חברי האופוזיציה, היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה ונשיא המדינה, יצחק (בוזי) הרצוג. לדברי קלמן ליבסקינד, מדובר ב"שתיקה מחרישת אוזניים". 
על אף כי קלמן ליבסקינד ציין שנתניהו לא מצוי בסכנת חיים, הוא הדגיש כי לאור השנאה וההסתה הרבה שחלה נגדו, ניתן בקלות לדמיין מה היה קורה אם ראש הממשלה היה מגיע לסביבת המפגינים, כאשר הוא לא מאובטח. לצד זאת, סיפר קלמן ליבסקינד על הנושא שהעסיק אותו לאחרונה: "ניסיתי לדמיין השבוע מה היה קורה לו חס וחלילה היה נרצח שוב ראש ממשלה".
לדבריו, במידה ותרחיש כזה היה קורה, האפשרות כי מגישים ופרשנים היו מטיחים האשמות בגורמים הבכירים שהשתמשו במילה "בוגד" או בהשוואה להיטלר, אפסית. לדברי קלמן ליבסקינד, הטענה כי הוא אשם בגורלו תעלה באולפנים השונים. "כן, גם במותו שלו הוא יהיה אשם. הכתובת 'מגיע לו' תרחף מעל המיקרופונים".
כאמור, תופעת ההסתה נגד ראש הממשלה והשתיקה המדאיגה שנרשמת סביבה מטעם היועמ"שית, חברי האופוזיציה וגורמים בכירים אחרים, עוררה את זעמו של ינון מגל. בציוץ שגרר תגובות רבות, מגל התייחס לאמירה של אילה מצגר, אלמנת חטוף, כי חבל התליה מחכה לביבי. בציוץ, כתב מגל:  "גלי, אנחנו מחכים לך עם חבל התליה, בדיקה". בעקבות כך, תלונה הוגשה למשטרה על ידי אחד מגולשי הרשת החברתית X שהבחינו בציוץ של ינון מגל. 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רק ביבי יכול (ל"ת)
    יורם 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כל מילה מדוייקת, חוששת שהשמאל צועד לשם (ל"ת)
    ליאת 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הרוצחים הפוליטים עד היום באו מהימין!
    מילואים 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קלמן אם שכחת הרוצחים הפוליטים עד היום באו רק מהימין וגם האלימות. תסתובב המחאות ותראה את האנשים תבין שהמפגנים הם מלח הארץ ומתורבתים של ישראל הלוואי וכל אזרחי מדינת ישראל היו אוהבים את המדינה כמו המוחים שקוראים להחזרת החטופים! לבחירות עכשיו!
    סגור
  • טיעון אידיוטי ולכן מותר להסית?
    שגיא 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יגאל עמיר רצח את רבים זה מבטיח שהרצח הבא יבוא מימין? והאם הסתה מיתגת למחנה מסוים? אתם לא מלח הארץ, כי אם אשפת הארץ
    סגור
  • 1.
    אבוי לחברה בישראל אם ירצחו את ביבי (ל"ת)
    אורי 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור