משפט

ענקית התעופה תודה באשמה ותשלם קנסות בחצי מיליארד דולר

 הצרות רק נמשכות ובבואינג מנסים לאסוף את עצמם ולהשתלט על כל מה שקורה. כעת החברה הסכימה בבית המשפט להודות באשמה בנוגע לעבירות של קשירת קשר והונאת מדינת ארצות הברית. בנוסף, היא הסכימה לשלם כחצי מיליארד דולר בקנסות
מערכת ice | 
דייב קלהון מנכל בואינג (צילום shutterstock, יוטיוב/ CNBC Television)
חברת בואינג חתמה על הסכם לפיו היא תסכים לפיקוח חיצוני ותשלום קנס. כך או אחרת החברה מנסה לשים את רצף התקלות מאחוריה ולפי CNN יש הסכם פשרה במסגרתו בואינג תודה באשמה ותשלם קנסות. 
במקרה אחד נדהמנו כאשר דלת מטוס התנתקה ממקומה במהלך טיסה וצנחה מגובה 16,000 רגל, לתוך חצר בית פרטי במדינת אורגון שבארצות הברית, המטוס כמובן של חברת בואינג. בנוסף לכך, מטוסי בואינג היו מעורבים בשתי התרסקויות קטלניות שגבו את חייהם של 346 בני אדם.
מאז הצרות רק נמשכות ובבואינג מנסים לאסוף את עצמם ולהשתלט על כל מה שקורה. בזמן שהחברה תחת חקירות אינטנסיביות, עובדים לשעבר מדליפים מידע מזיק לחברה ומשקיעים הססנים שלא יודעים האם לסמוך על המוניטין של החברה ועל מנהליה, שישכילו להוציא את החברה ממנו.
כעת החברה הסכימה בבית המשפט להודות באשמה בנוגע לעבירות של קשירת קשר והונאת מדינת ארצות הברית. בנוסף, היא הסכימה לשלם כחצי מיליארד דולר בקנסות, בתמורה לאי הגשת תביעה נגד יצרנית המטוסים. כך על פי דיווח ברשת CNN.

במסגרת ההסכם, בואינג התפשרה וקיבלה את ההצעה לפיקוח של גורם מחוץ לחברה, שייבחר על ידי הממשלה, וייבחן את פעילותה של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה