בארץ

"לא הופכים לאמא תרזה": הצעת החוק נגד מחבלים קטינים

הצעת חוק חדשה תדרוש להשוות ענישה של קטינים שביצעו פיגועי טרור לדין השווה לבגיר. "אינם הופכים ב'מוסד שיקומי' לאמא תרזה אלא הופכים למחבלים בגירים"
דורון בלוך |  1
יצחק קרויזר (צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת, freepik)
ועדת החוקה של הכנסת אישרה היום (שני) לקריאה שניה ושלישית את הצעת החוק שיזם חבר הכנסת יצחק קרויזר (עוצמה יהודית) 'חוק הנוער- שפיטה- מאסר בעבירת המתה שהיא מעשה טרור'. הצעת חוק זו משווה את דינו של מחבל קטין שביצע פיגוע טרור לדינו של בגיר, שלא כמו בדין הפלילי.
חה''כ קרויזר כתב על הצעת החוק בחשבון ה-X שלו: "אין גיל ואין הנחות במלחמה נגד הטרור, היום עשינו צעד משמעותי וחשוב לקראת העברת החוק הקריטי הזה, קטין שביצע פיגוע טרור הוא מחבל ולא נער בסיכון - ומקומו מאחורי סורג ובריח ולא בשום מקום אחר".
בדבריו, נימק את הסיבה להצעת החוק בהתייחס למצב הקיים: "אסור לנו להשאיר את המצב האבסורדי והמסוכן הזה, המציאות העגומה מוכיחה כי מחבלים קטינים שביצעו פיגועי טרור אינם הופכים ב"מוסד שיקומי" לאמא תרזה אלא הופכים למחבלים בגירים מסוכנים ורצחניים הנוטלים חיי אדם".
חה''כ קרויזר סבור כי הדבר יביא להגברת ההרתעה, וכי זו הדרך הנכונה למניעת מקרים עתידיים. את דבריו חתם באמירה "כולי תקווה כי בדרך זו של הרתעה, נמנע את קורבנות הטרור הבאים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השותפים של דעאש
    ריקלין 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכיר את הכהניסט הזה, אבל מפלגת KKK היהודית ממשיכה להוציא שם נורא לישראל. ביננו, מה ההבדל בינהם לחאמס? אותן דעות מפלצתיות.
    סגור