בארץ

ליברמן: "ההרתעה הישראלית נשחקה לאפס"

חה''כ אביגדור ליברמן התבטא הבוקר כנגד נתניהו "שומע מפיו דברים הזויים" וכנגד שר הבטחון גלנט "ניהול כושל. היה חלק מהקונספציה" וטען על הלחימה בעזה ש"לא אומרים מה התוכניות, מה התכלית, מה לוח הזמנים"
דורון בלוך | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו''ר מפלגת ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן מתח ביקורת חריפה במהלך ראיון שקיים היום (חמישי) ב-ynet על התנהלות המלחמה בידי ראש הממשלה נתניהו ושר הבטחון יואב גלנט.
בדבריו, התייחס ליברמן לחילופי הדברים בין ראש הממשלה נתניהו לשר איתמר בן גביר בעניין ההדלפות מהקבינט ואמר "אי אפשר לנהל מלחמה ככה". עוד אמר על ההתנהלות  הזו כי "אנחנו משדרים חולשה, וזה הולך ומתקבע שאנחנו לוזרים, אנחנו לא מסוגלים לנצח" וזעם "ההרתעה הישראלית נשחקה לאפס".
עוד אמר ליברמן כי הוא שומע מפי נתניהו על עניין ההסלמה בצפון "דברים הזויים", כמו כך שהוא מעוניין להגיע להסכם מדיני עם לבנון, וטען כי זה בדיוק מה שהיה עם חמאס לפני מתקפת השבעה באוקטובר. ואמר כי יש לדרוש את מימוש החלטה 1701, דהיינו החלטת האו''ם  משנת 2006 להפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה תוך פריסת כוחות חמושים של האו''ם במרחב.
בדבריו תקף ליברמן גם את שר הבטחון יואב גלנט ואמר כי הוא מאוכזב מניהולו את המלחמה, וטען כי שר הביטחון נושא באחריות מיד אחרי ראש הממשלה וכי גלנט היה חלק מהקונספציה. בנוסף טען כי לא יכול  שבמלחמת כיפור לאחר 19 ימים היינו על אם הדרך לקהיר ולדמשק, וכיום לאחר מעל לשמונה חודשים עדיין "מתחרבשים פה ברצועה". בנוסף, התייחס ללחימה ברצועת עזה, וטען כי הכוחות בשטח מתוסכלים, וטען שזאת משום ש"לא אומרים מה התוכניות, מה התכלית, מה לוח הזמנים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה