ויראלי

אבישי בן חיים מזועזע: "איזו הסתה שקרית, דיבה איומה"

פרשן חדשות 13 תקף את הקריקטורה במעריב בה הוצגה דמותו מאחורי ויטרינה הניתנת לניפוץ תחת הכותרת "שנאת אשכנזים". בציוץ בחשבון ה-X כתב חוקר החברה החרדית: "אני כל הזמן אומר אהבה. פיוס ואחדות ופה מוציאים דיבה וגורמים שנאה". לדבריו, "הם מסלפים ודוחים שוב ושוב את ידי המושטת בתחינה"
מערכת ice |  3
אבישי בן חיים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ד"ר אבישי בן חיים, חוקר החברה החרדית ופרשן חדשות 13, ומי שעומד מאחורי תאוריית "ישראל השנייה", תקף בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) את הקריקטורה שאייר אורי פינק לעיתון מעריב, ובו מוצגת דמותו כמי שנמצאת בשימוש לשעת צורך פוליטי-קואליציוני. בפרסום ברשתות החברתיות הבוקר (חמישי) כינה את הקריקטורה "הסתה".
"אני כל הזמן אומר אהבה אהבה אהבה. פיוס ואחדות ופה מוציאים דיבה וגורמים שנאה", כתב בן חיים. "איזו הסתה שקרית ומסוכנת ודיבה איומה. כל מי ששמע אותי מתראיין או מרצה או קרא אותי, יודע שאין בי שום שנאה אלא הפוך, אהבה עצומה ותקוות אחדות ופיוס גדולה".
 
"הניסיון הזה להדביק לנו מניע של שנאה קמאית אוריינטלית והקמפיין הזה שמנסה להדביק לי שכל הזמן מדבר רק על אהבה ואחדות ובשורה מתוקה, חלילה שנאת אחינו בני עמנו הוא כל כך נורא", הסביר בן חיים. "אז איך אפשר לשקר ולהוציא דיבה ולהגיד שנאה?... הם מסלפים ומוציאים דיבה ודוחים שוב ושוב את ידי המושטת בתחינה לפיוס ולאחדות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אבישי בן חיים
    איציק זוארץ 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סדר את ההופעה שלך לא יפה לך
    סגור
  • 2.
    הקוקו עם הקוקו מזועזע? מתפרנס מפילוג ושנאה.
    י ש ר א ל י 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצא את הצד של החמאה ומאז מלקק את ישבן ה"מנהיג". נעלם לזמן מה ורווח לי וכעת חזר כדי לקדם את ספרו. איש בזוי ועלוב. ד"ר לכלום ושום דבר.
    סגור
  • 1.
    לוינסון צדק!
    ריקלין 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חב"ש מחרבש. הוא פעיל פוליטית, ומשמש כעסקנציק מיזרחיסט מהסוג הנחות (אמסלם קרעי ושאר הליצנים). בוא נראה איך האקדמאי הדעתן טיפל בפרשת השרה רגב: קבע מייד שהכל נגד המיזרחיים, ומייד העלה אותה "לנציגת המיזרחיים (היא לא). אחר כך היתברר שבכלל לא קרא את התחקיר של דרוקר (אקדמאי, עלק?). אבל אותה גברת "נציגת המיזרחיים" הייתה דוברת צהל שפעלה נמרצות לביצוע ההיתנתקות. אז היא גם נציגגת המיזרחיים? או שנוח לשרלטן הזה, היא משתפי"ת של האשכנזים? אתה בדיחה.
    סגור