משפט

רננה רז תיחקר על הסתה? בניגוד לדיווחים, במשטרה עושים סדר

בחלק מכלי התקשורת בישראל דווח הערב כי נגד השחקנית הישראלית רננה רז, נפתחה חקירה במשטרה. מבדיקה של ice עולה כי על אף הדיווחים, במשטרה טרם בדקו את הדברים
מערכת ice |  3
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)

השחקנית רננה רז, המוכרת בעיקר בגלל הקמפיין לחיסכון במים בו היא השתתפה, "ישראל מתייבשת", השתתפה בפודקאסט שמארחת חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר, ועוררה סערה גדולה בעקבות אמירה אחת שנויה במחלוקת, בלשון המעטה.

כזכור, בין הדברים שאמרה היא ציינה כי היא "חושבת שזה יסתיים רק באלימות. אני מצטערת שאני אומרת את זה, אבל אני מרגישה שהאנשים שנמצאים כרגע בשלטון והלחימו את עצמם לכיסא, הם אנשים מאוד מאוד אלימים והם לא פשוט יתעוררו מחר בבוקר ויגידו: 'טוב, הבנו שאתם לא רוצים שנהיה פה אז להתראות. זה לא יקרה. לפרק את זה, יצטרכו לפרק את זה באלימות ואני אומרת את זה בצער".
לאחר הסערה הגדולה שהתעוררה ברשת ובציבור בכלל על האמירה הקשה, הוגשה תלונה מקוונת במשטרה על ידי ארגון יהודית כנגד רז. בעקבות כך, מספר כלי תקשורת "נפלו" בדיווח ואמרו כי כנגד השחקנית נפתחה חקירה במשטרה. מבדיקה של ice עולה כי במשטרה אכן התקבלה תלונה מקוונת, אך התלונה "טרם נבדקה". בנוסף, בניגוד לדיווחים, השחקנית המוכרת כלל לא זומנה לחקירה במשטרה.
סתיו שפיר הגיבה במהלך היום לסערה שהתחוללה סביב הדברים שנאמרו בפודקאסט שלה ואמרה: "מהבוקר רננה רז עוברת מתקפה מזעזעת של מכונת הרעל בגלל דברים שאמרה אצלי בפודקאסט לפני כמה חודשים, שינון מגל העלה היום ללא קונטקסט, בטענה שקרית שרננה קראה לאנשים לפעול באלימות. זה בכלל לא מה שנאמר, אבל מכונת הרעל קיבלה היום הוראה לעבוד קשה כדי להשכיח את האלימות המזעזעת נגד מפגינים אתמול בירושלים, ואת ח״כ ואטורי שהשווה את המפגינים לזרוע של חמאס. התוצאה? איומים מחרידים  על רננה, בדיוק מה שהזהירה מפניו. מכונת הרעל מאורגנת ומתואמת, הם ניזונים מאלימות ומעוניינים בעוד שנאה. על כולנו לעמוד מולם ולעצור את האלימות הזו, לפני שתידרדר למחוזות מסוכנים יותר".
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רננה מתבישת
    לאה 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רננה מתבישת על זה שבתאי מוחה האפורים התיבשו והיא הפכה לנננה
    סגור
  • 2.
    עבריינית רננה רז
    שי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובה לפתוח לה תיק במשטרה ולגרום להרתעה נגד מסיתים כמוה
    סגור
  • 1.
    לא מבין!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אם זה היה סאטירה,אז זה היה בסדר.אבל בגלל שזה נאמר ישירות אז זה דורש חקירה.כי זה משקף בדיוק את המצב שממשלת ישראל הביאה את הציבור בארץ,שאי אפשר לסמוך על אף פוליטיקאי כי הציבור איבד אמון בכל מי שנשלח לכנסת!!!!
    סגור