בארץ

ליברמן בקריאה לחברי הכנסת: "לבטל את פגרת הקיץ"

מפלגת ישראל ביתנו מובילה יוזמה לביטול פגרת הקיץ של הכנסת: "זה לא הזמן לחופשות מיותרות, כעת, יותר מתמיד, מוטלת עלינו החובה לפעול מסביב לשעון״
דורון בלוך | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו''ר מפלגת ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן פרסם היום (רביעי) בחשבון ה-X שלו: "אני מחזק את יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר, על הובלת היוזמה החשובה לביטול פגרת הקיץ המתוכננת". 
חבר הכנסת ליברמן סיפר כי בפנייתו הקודמת ליו״ר הכנסת לביטול הפגרה, לא קיבל מענה, ופגרת הכנסת התקיימה כמתוכנן.  "אני קורא לכל ראשי המפלגות, ליו"ר הכנסת ולכל יתר חברי הכנסת להצטרף גם הם" כתב ליברמן והוסיף לנמק "כנבחרי ציבור, עלינו להבין את גודל השעה ולפעול למען עם ישראל בכל האמצעים העומדים לרשותנו. זה לא הזמן לחופשות מיותרות, כעת, יותר מתמיד, מוטלת עלינו החובה לפעול מסביב לשעון".
כזכור, פגרת הכנסת הקודמת עוררה סערה גדולה מצד האופוזיציה והציבור, על כך שהכנסת 'יוצאת לחופשה' בזמן המלחמה. חברת הכנסת פנינה תמנו שאטה (המחנה הממלכתי) אמרה אז כי "לחטופים אין פגרה, לחיילים אין פגרה, ולמפונים אין פגרה".
כרגע לא נשמעו קולות ממפלגות נוספות לישראל ביתנו שהצטרפו לקריאה לביטול פגרת הקיץ של הכנסת, אך הנושא צפוי לעורר רעש רב יותר ככל שמועד הפגרה יתקרב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה