כסף וצרכנות

הבהלה לאולימפיאדה: 10 מיליון כרטיסים הוצעו למכירה - וזה המחיר

האולימפיאדה מכניסה מיליארדי דולרים לוועד האולימפי אך עולה ביוקר לצרפת המארחת וכמה מרוויחים הספורטאים? דווקא הם יקבלו פחות ממי שמשתכר על חשבונם ובינתיים: 10 מיליון כרטיסים כבר הוצעו למכירה ומחירי הכרטיסים לכל ענפי הספורט מתחילים מ־24 יורו
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
10 מיליון כרטיסים כבר הוצעו למכירה ומחירי הכרטיסים לכל ענפי הספורט מתחילים מ־24 יורו.
זה מספר הכרטיסים למשחקי נבחרת ישראל בכדורגל במשחקים האולימפיים בפריז באצטדיון הפארק דה פראנס. ישראל אמורה לפגוש במשחק הפתיחה שלה בטורניר האולימפי את מאלי ב-24 ביולי, יומיים לפני טקס הפתיחה הרשמי, בבית מספר 4. הסאגה כבר מאחור לאחר שכל מי שניסה להיכנס לאתר הרשמי ולקנות כרטיסים כבר לא יכל לעשות זאת. זמן קצר לאחר ההגרלה הכרטיסים המוזלים למשחק הזה (24-30 אירו), ולמשחק השני ב-30 ביולי מול פרגוואי נחטפו. לצד זאת, אלפי הכרטיסים היקרים יותר (עד 80 אירו) היו עדיין זמינים וסביר להניח כי כולם נמכרו וכרטיסים למדינה המארחת? זה כבר סיפור יותר גמיש. 
זו הפעם הראשונה בה רכישת כל הכרטיסים למשחקים תתקיים במקום אחד, האתר הרשמי של האולימפיאדה, ולא באמצעות משרדי כרטיסים. לראשונה בתולדות המשחקים האולימפיים, לא ייעשה שימוש כלל בכרטיסי נייר, וכל כרטיסי הכניסה יהיו דיגיטליים בלבד.
המועד המאוחר ביותר בו ניתן היה לרכוש את חבילות הכרטיסים היה ב- 15 במארס, וביום זה נפתח גם הרישום להגרלה לרכישה כרטיסים בודדים. במהלך מאי החלה מכירת כרטיסים בודדים לאירועים לאלו שעלו בהגרלה. על פי הוועד האולימפי ניתנה עדיפות לחברי מועדון "פריז 2024" שההרשמה אליו ללא תשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה