קריירה ולימודים

יו"ר המחנה הממלכתי בהצהרה מפתיעה. זה מה שהתחייבה למשפחות החטופים

יו״ר סיעת המחנה הממלכתי, ח״כ פנינה תמנו שטה התנגדה למתווה המוצע ומשפחות החטופים זעמו: ״בושה, מה שקרה כאן היום ייזכר. עם ישראל לא יישכח לכם את זה"
דוד זולדן | 
משפחות החטופים בכנסת (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
יו״ר סיעת המחנה הממלכתי, ח״כ פנינה תמנו שטה בדיון בועדת הכנסת בנושא פעילות ועדות הכנסת בזמן הפגרה: ״לחטופים אין פגרה, לחיילים אין פגרה, ולמפונים אין פגרה״.
גיל דיקמן בן דודה של כרמל גת הנמצאת בשבי החמאס אמר בפתח הדיון: ״איך ייתכן שתהיו יום אחד בבית בזמן שהחטופים לא בבית״.  ח״כ פנינה תמנו שטה הדגישה בדיון כי: ״לחטופים אין פגרה, לחיילים אין פגרה ולמפונים אין פגרה. דווקא בתקופה הזאת כבודה של הכנסת והאמון בנבחרי הציבור ייבחן גם על היכולת שלנו לבוא ולומר 'אנחנו בחירום'. המתווה הנוכחי שהוצע בזמן החירום בו אנו נמצאים, מעלה כמה בעיות. אחת מהן היא שהמליאה לא יכולה להיות סגורה במהלך הפגרה ולא לקדם חקיקה שקשורה למלחמה".
"אני מוכנה לפתוח את הוועדה לקידום מעמד האישה בראשותי כל יום, משפחות החטופים צריכות לדעת שהבית הזה פתוח בפניהם.״  חה״כ תמנו שטה התנגדה למתווה המוצע, כי אינו עונה על כל הצרכים הנדרשים בתקופה קריטית זו. משפחות החטופים זעמו על העברת ההצעה: ״בושה, מה שקרה כאן היום ייזכר. עם ישראל לא יישכח לכם את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה