בארץ

ליברמן רומז על ראש מפלגה מאוחדת: "טוב יותר מכל מועמד"

חה''כ ליברמן תקף את הממשלה "מציאות המטורפת", רומז על עצמו כעומד בראש איחוד מימין "אני בנוי טוב יותר" ומידע על כוונתו החוק להארכת שירות המילואים "אנחנו נצביע נגד"
דורון בלוך |  1
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, חה"כ אביגדור ליברמן, התייחס היום (שני) לסערה שחוללה הממשלה עם חלוקת עודפי הכספים הקואליציוניים ״גם קפקא לא היה מעלה על דעתו את המציאות המטורפת והמעוותת שיצרה הממשלה הנוכחית.  היום, בו זמנית מצד אחד מקדמים את חוק ההשתמטות ומהצד השני מאריכים את שירות המילואים לאלו שעושים מילואים ונושאים בנטל. בנוסף לכך, הממשלה הזו ממשיכה בשוד הקופה הציבורית בוועדת הכספים".
עוד הוסיף לתאר ליברמן "מה שקורה בין שר הביטחון לראש הממשלה זה דבר שלא ראיתי מעולם ואני הרבה שנים מבלה בבית הזה. בהפרש של 6 שעות, שר הביטחון מוציא סרטון משדה התעופה בדרך לארה"ב עם מסר אחד ובאותו הבוקר ראש הממשלה משחרר מסר הפוך לגמרי - ככה אי אפשר לנהל מלחמה. השאלה הבסיסית היא האם לממשלה הזו יש מסוגלות להוביל את עם ישראל לחוף מבטחים? התשובה ברורה והיא לא".
עוד הוסיף לתאר "כשראש הממשלה ושר הביטחון חודשים לא מדברים אחד עם השני, כשראש הממשלה אוסר על ראש המוסד והשב"כ להיפגש עם שר הביטחון, וכשראש הממשלה מאשים את השר לביטחון לאומי בהדלפות מהקבינט ומורה למזכיר הממשלה לפתוח בחקירה פלילית, זה בלתי מתקבל על הדעת, ורצוי שהממשלה הזו תרד מהבמה מהר ככל האפשר".
בנוסף, התייחס ליברמן לאיחוד בימין כנגד נתניהו: קודם כל אני חוזר בפעם המאה על האמירה של שמעון פרס בנוגע לסקרים, נעים להריח אבל אסור לבלוע. אכן יש סקרים טובים אבל אני לא חושב שאפשר על סמך סקרים בלבד לקבל החלטות, לכן בבוא היום נקבל החלטות. אנחנו נמצאים בקשר אחד עם השני כל הזמן, יש שיחות כנות וטובות ובבוא היום נקבל החלטה משותפת. אני חוזר ואומר אני לא מתעקש על שום דבר, לגבי המיקום שלי ברשימה והאם ארצה להיות ראשון? נכון להיום מבחינת הניסיון והיכולת להתמודד עם כל האתגרים אני חושב שאני בנוי טוב יותר מכל מועמד אחר".

בהמשך דבריו, התייחס גם למצב על אפשרות של מלחמה בצפון "השיקול חייב להיות כולל, יש לנו יותר מדי חזיתות מול לבנון, חמאס, החות'ים, המילציות והאיראנים. פתיחת מלחמה חייבת להיות פונקציה של כמה סוגיות שחייבים לבדוק לעומק, קודם כל תכנית מבצעית עדכנית ומפורטת, הבנה של איך נסיים את המערכה ולא רק איך נפתח אותה, האם יש מספיק כוחות כשירים, מה רמת החימושים מבחינת המלאי ומה רמת המוטיבציה של המפקדים והחיילים בשטח" אמר והוסיף על ההצבעה להארכת שירות המילואים "אנחנו נצביע נגד. מכאן אני קורא לכל החברים בקואליציה להתנות את התמיכה בחוק בקידום חוק גיוס אחיד לכולם.״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליברמן
    אני 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אוי רק לא ליברמן יהפוך את ישראל לרוסיה לא ולא
    סגור