תרבות ופנאי

מעריב במינוי מסקרן: זה הכתב החדש שמצטרף לעיתון

העיתונאי בנצי רובין, שעבד בשלוש השנים האחרונות באתר סרוגים, מונה לתפקיד כתב הכנסת של מעריב. במסגרת תפקידו, יסקר רובין את התחום הפרלמנטרי בפלטפורמות השונות של מעריב, בפרינט ובדיגיטל
מערכת ice | 
מעריב (צילום אייס)
העיתונאי בנצי רובין מונה לתפקיד כתב הכנסת של מעריב. רובין מצטרף לצוות הכותבים והכתבים המתרחב ויסקר את התחום הפרלמנטרי בפלטפורמות השונות של מעריב, בפרינט ובדיגיטל.
רובין בעל ניסיון משמעותי בסיקור העולם הפוליטי וכנסת ישראל. בשלוש השנים האחרונות כיהן בתפקיד הכתב הפוליטי והפרלמנטרי של אתר "סרוגים", ולפני כן עבד בערוץ הכנסת. הוא בוגר תואר ראשון בתקשורת ומדע המדינה באוניברסיטה העברית. במעריב יסקר רובין את הרשות המחוקקת על שלל היבטיה, בצד הצוות הפוליטי הקיים.
בנצי רובין מסר: "אני שמח להתחיל בתפקיד כתב הכנסת של מעריב, ולסקר בעבור האתר והעיתון את העשייה הפוליטית והפרלמנטרית. אני גאה להצטרף לנבחרת האיכותית והמקצועית של גוף התקשורת הוותיק, ומודה להם על האמון. מקווה שנצליח יחד להביא לקוראים את כל מה שנכון, חשוב ומעניין בפוליטיקה הישראלית".
גולן בר יוסף, עורך מעריב, מסר: ״מעטים המוסדות שהנעשה בהם משפיע בצורה יותר דרמטית על חיינו מהכנסת. ככלי תקשורת מרכזי, מעריב מאמין שהישראלים ראויים לקבל סיקור מקצועי, הוגן ומעמיק על הנעשה במערכת הפוליטית בכלל, ובבית המחוקקים בפרט. צירופו של בנצי לנבחרת הכתבים שלנו מבטא תפיסה זו, למען כל קוראינו״.
רם לירן, ראש מערכת החדשות, מסר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של רובין לצוות הפוליטי המצוין שלנו. מעריב שם בראש מעיניו את המשימה להעניק לקוראיו סיקור פוליטי נרחב, הגון ומעמיק, ללא הטייה וללא משוא פנים, ואנחנו בטוחים שרובין יתרום רבות לכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה